اطمینان بخشی به شرکت های بیمه تقویت شود

معاون فنی بیمه سامان :

فنی بیمه سامان گفت:نبود اعتماد و اطمینان به شرکت های بیمه یکی از عوامل رکود صنعت بیمه در کشور به شمار می رود.وی افزود: متاسفانه بیمه مرکزی به اندازه بانک مرکزی شناخته شده نیست و مردم با نظام بانکداری کشور بیشتر از بیمه آشنا هستند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بیمه انلاین ، علی خدادادیان،معاون فنی بیمه سامان با بیان این مطلب  گفت: بازاریابی و روش های نوین معرفی بیمه به مردم همواره در دستور کار مدیران شرکت های بیمه قرار دارد و هرساله همایش ها و کارگاه های آموزشی بسیاری در این زمینه برگزار می شود ولی تا کنون بسترسازی مناسبی برای شناخت مردم با بیمه انجام نشده است.

وی افزود: متاسفانه بیمه مرکزی به اندازه بانک مرکزی شناخته شده نیست و مردم با نظام بانکداری کشور بیشتر از بیمه آشنا هستند.

معاون فنی بیمه سامان تصریح کرد: اعتماد سازی به مردم به عنوان بستر رونق بیمه به شمار می رود و باید بیمه مرکزی و در گام بعدی شرکت های بیمه در جهت آشناکردن جامعه با مقوله بیمه تلاش کنند.

خدادادیان افزود: اگر مردم بدانند که شرکت های بیمه با مجوز نهاد بزرگ اقتصادی به نام بیمه مرکزی فعالیت می کنند و در بیمه اموال ۲۵ درصد و در بیمه های اشخاص ۵۰ درصد خسارات از طریق بیمه مرکزی جبران می شود، با اطمینان کافی برای دریافت بیمه مراجعه می کنند.

وی اظهار کرد: در نظر برخی از اقشار مردم، بانک ها برای سرمایه گذاری محل مطمئن تری هستند، ولی اگر تفاوت بانک و بیمه مشخص شود، صنعت بیمه به توسعه نزدیک خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

64  −    =  62