اولویت تسهیلات بانک ملت کمیته امداد است

مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد :‌ کمیته امداد امام (ره) محل خوبی برای مصرف منابع بانکی است و ما در کنار فعالیت اقتصادی ، رسالت اجتماعی هم مورد توجه ماست.

به گزارش ریسک نیوز،علی دیواندری در مراسم امضای تفاهم نامه با کمیته امداد با اشاره به همکاری دو جانبه از سال 90 برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند گفت : بانک ملت به صورت مشارکتی کارهای عام المنفعه را در جهت کمک به محرومان و خودکفایی آنان با کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام داده است.
وی با بیان اینکه بحث خوداشتغالی متولیان زیادی دارد ، اظهار داشت : ترجیح می دهیم با کمیته امداد امام (ره) کار کنیم ،این نهاد ، محل خوبی برای مصرف منابع بانکی است و اعتبارات در محل خودش مصرف می شود.
دیواندری گفت : به خاطر انسجام، نظارت،کنترل و برنامه ای که در کار این نهاد در زمینه خود اشتغالی افراد وجود دارد و نتیجه کار هم مشخص است؛ بانک ملت علاقه مند است منابع قرض الحسنه را در این مسیر صرف کند.
حسین انواری ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و علی دیواندری ، مدیر عامل بانک ملت به منظور توانمندسازی و خوداتکایی محرومان با محوریت اشتغال و ایجاد تسهیل و تسریع در جذب سهمیه تسهیلات قرض الحسنه مصوب و تخصیصی به کمیته امداد امام(ره) ، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

48  +    =  58