خدا کند با اعدام بابک زنجانی پرونده اش بسته نشود

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه باید دست‌های پشت پرده پرونده بابک زنجانی شناسایی و به مردم معرفی شوند تا شفاف‌سازی انجام شود، گفت:‌ اگر با اعدام بابک زنجانی پرونده به همین شکل بسته شود هیچ آثار و نتیجه‌ای برای کشور نخواهد داشت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا،

undefinedیحیی  کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صدور حکم اعدام بابک زنجانی در حالی که هنوز برخی از ابعاد این پرونده  روشن نیست گفت:‌ بنده قبلا هم گفته بودم که خدا کند با اعدام او پرونده اش بسته نشود تا دست های پشت پرده آن پرونده شناسایی و به مجازات برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید شفافیت  در این مسئله انجام شود، افزود:  بابک زنجانی، به تنهایی بابک زنجانی نشده است دست های خیلی زیادی او را حمایت کرده و از رانت او استفاده کردند.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطر نشان کرد: باید دستگاه قضا آن افراد را شناسایی کرده به مردم معرفی کند و اموال غارت شده از بیت المال به کشور باز گردد. در آن شرایط در سایه یک شفاف سازی کامل شناسایی و معرفی افراد انجام شود.  آن موقع است که می توان گفت اعدام کردن این شخص کار خوبی است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس در پایان اظهار کرد: به نظر می رسد اگر بابک زنجانی ر ا اعدام کنند و پرونده آن بسته شود هیچ آثار و نتایجی برای کشور نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

81  −  78  =