بنیامین برای آتش نشان ها اذان صبح خواند!

خواننده فیلم «سلام بمبئی» بامداد امروز با انتشار اثری تحت عنوان «اذان صبح»، با قهرمانان و آتشنشان‌های پلاسکو همدردی کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از خبرآنلاین، بنیامین بهادری که پیش ازاین نیز با انتشار آثار مناسبتی، مورد توجه قرار گرفته بود این بار نیز پس از اتفاقات تلخ پاساژ پلاسکوی تهران با انتشار اثری تحت عنوان «اذان صبح» به ابراز همدردی با آنها پرداخت. این خواننده اذان صبح را با زیر صدای پیانو منتشر کرده است و فرم انتشار این اثر به قدری محزون درآمده که خود این هنرمند نیز از استقبال دوستدارانش از این قطعه در صفحات شخصی‌اش تحت تاثیر قرارگرفته است.

او درباره این اثر می‌گوید:
«امروز به هر حال روز عزای عمومی بود و ما در شمال کشور برای یک پروژه کاری حضور داشتیم و شبانه مجبور شدیم به سمت تهران برگردیم. تمام ایده‌پردازی انتشار این اثر در ماشین اتفاق افتاد. اذان را که از قبل ضبط شده داشتیم و احساس کردم امروز بهترین زمان برای انتشار آن می‌تواند باشد که شاید بتواند نقشی کوچک در همدردی با خانواده‌های قهرمانان پلاسکو داشته باشد. همه طراحی کاور و ریز جزئیات تولیدی این اثر در ماشین انجام شد و دقیقا وقتی به رودبار رسیده بودیم، همزمان با اذان صبح آن را منتشر کردیم. لحظه عجیبی بود چون به هر حال بزرگ‌ترین زلزله ایران در رودبار رخ داده بود و همزمانی رسیدن ما به این شهر و انتشار این اثر در اذان صبح به وقت رودبار اتفاقی بود که شاید هیچوقت نمی‌توانم حتی به آن فکر کنم و همه چیز به صورت ناخواسته و اتفاقی رخ داد. استقبال از این اثر هم در صفحات شخصی من جوری بود که خودمان هم هنوز تحت تاثیر آن هستیم.»

بنیامین درباره ی ایده ی این اثر توضیح داد: 
«یک لحظه نزدیک اذان به این فکر کردم دراین لحظه خانواده آتشنشانان زیر آوار مانده چه حال و و روزی دارند. ایده انتشار این اثر خیلی سریع به ذهنم آمد و قطعا تا مدت‌ها این قطعه برایم یادآور این روزهای پردرد خواهد بود. بهترین كسى كه مى‌شود پیش او از خدا گلایه كرد، خود خداست.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  28