تقدیر از بیمه ملت در هشتمین مسابقه ملی بهره وری

بیمه ملت نیز بر اساس محاسبات صورت گرفته توسط سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران (irpmc.ir) و نظر کمیته علمی و داوران در بخش بهره وری موفق به دریافت لوح تقدیر از دکتر محمد نهاوندیان، رئیس جشنواره ملی بهره وری گردید.

به گزارش ریسک نیوز،هشتمین مسابقه ملی بهره وری روز شنبه مورخ ۲ بهمن ماه ۹۵ با حضور اعضای هیات رئیسه ، اعضای کمیسیون اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران و تهران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ۳۰۰ مدیر برتر بنگاه کشور در محل هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این مسابقه بنگاههای اقتصادی برتر کشور در دوره زمانی ۵ الی ۹ ساله که بیشترین بهره وری را در مراحل مختلف داشتند معرفی شدند و به آنها لوح تقدیر اهداء شد.
این گزارش می افزاید بیمه ملت نیز بر اساس محاسبات صورت گرفته توسط سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران (irpmc.ir) و نظر کمیته علمی و داوران در بخش بهره وری موفق به دریافت لوح تقدیر از دکتر محمد نهاوندیان، رئیس جشنواره ملی بهره وری گردید.

گفتنی است در این جشنواره ۵۰۰۰ بنگاه اقتصادی در قالب ۳۸ صنعت با حضور حدود 6هزار داور متخصص در 5 رویداد شامل مسابقه ملی بهره وری، بهینه کاوی، تجربه های موفق، بهترین محل برای کار، برترین توان اجرا و مسابقه ملی مصرف بهینه انرژی با یکدیگر به رقابت پرداختند و بنگاههای برتر انتخاب و معرفی شدند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  49  =  55