خزانه بانکها سه قفله شد/توقف وام دهی بانکها در آستانه شب عید

کمتر از دو ماه به پایان سال باقی مانده و تقاضا برای دریافت وام از بانکها به اوج می رسد،اما جوابِ منفی است که بر روی هر درخواستی می نشیند؛ گویا بانکها، خزانه اعتباردهی خود را سه قفله کردند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،درخواست برای دریافت وام از بانکها به اوج رسیده است. مردم هر روز، مراجعات زیادی به شعب بانکی دارند تا بلکه در این آخر سالی هم که شده، منابعی را برای رتق و فتق امور خود از دولت قرض بگیرند. هر چه که باشد، بانکها همیشه یکی از تامین کنندگان اصلی منابع مالی خرد مورد نیاز مردم بوده اند و همیشه، به خصوص دم عید، چشم امید بسیاری از مردم، برای نونوار کردن خانه هایشان، به بانکها بوده است. امسال اما گویا، این انتظار از بانکها، تداعی کننده سماق مکیدن است.

این روزها هر مراجعه کننده ای که به شعب بانکی برای دریافت تسهیلات سر می زند، اغلب با این جمله از سوی متصدیان و باجه نشینان مواجه می شود که منابع مالی بانک فعلا به اتمام رسیده و امکان پرداخت وام جدید هم وجود ندارد. به همین دلیل، مردم سرگردانند و نمی دانند که مایحتاج شب عید و ایام پایانی سالشان را که نیاز به منابع بانکی دارد، چطور تامین کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  27