نیاز صنعت بیمه به ورود متخصصان حرفه ای ارزیاب خسارت

در همایش بیمه های مهندسی و آتش سوزی و فرصتهای کسب و کار مطرح شد؛

همایش بیمه های مهندسی و آتشسوزی و فرصتهای کسب و کار مهندسان درصنعت بیمه به همت انجمن ارزیابان خسارت در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،کانون فارغ التحصیلان دانشکده عمران با همکاری انجمن ارزیابان خسارت حرفه ای  صنعت بیمه با هدف تشویق و ترغیب جامعه مهندسین دانشکده فنی دانشگاه تهران یک سمینار یک روزه در محل داشگاه تهران دانشکده فنی سالن همایش رجب بیگی برگزار کردند .

شهرام شقاقی نایب رییس هییت مدیره و دبیر انجمن ارزیابان ،طی این سمینار ضمن بازتعریف یک حادثه واقعی و چگونگی ارزیابی خسارت آن در بیمه های آتشسوزی بر اهمیت و نیاز تخصص در حوزه ارزیابی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش طلایی ،ریاست انجمن ارزیابان خسارت حرفه ای نیز اقدام به بازتعریف شغل ارزیابی و بازار هدف آن در کشور کرد.

 در ادامه این گردهمایی  نجفی ساروکلایی، عضو کانون فارغ االتحصیلان و بازرس انجمن ارزیابان، ضمن اشاره به  شرایط کسب و کار در حوزه صنعت بیمه ، با ارایه آمارها بر نیاز صنعت بیمه به ورود متخصصان ارزیاب خسارت تاکید کرد.

در پایان مطهر ،مدیریت بیمه های مهندسی شرکت سهامی بیمه پارسیان، با بررسی ارزیابی ریسک یک پروژه نیازمندی صدور به تخصص را مورد تاکید قرار داد.

 

 
مخاطبین این همایش دانشجویان دانشکده فنی ارزیابان خسارت و فارغ التحصیلان فنی بوده و نمایندگان و کارگزاران هم با حضور خود علاقه خود را به این همایش نشان دادند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  9