جنجالی شدن عکس محسن مسلمان و پسر مداح مشهور در روز انتخابات

محسن مسلمان در روز انتخابات با انتشار عکسی از خودش و مهدی طارمی در کنار پسر سعید حدادیان حاشیه ساز شد و مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز، انتشار عکس محسن مسلمان در کنار پسر مداح معروف باعث شد تا در عرض کمتر از چند ساعت کاربران در فضای مجازی علیه بازیکن پرسپولیس موضع بگیرند.

روز جمعه و در بحبوحه انتخابات بود كه محسن مسلمان به همراه مهدی طارمي و پسر مداح معروف در يكی از شعب اخذ رأی حاضر شدند و رأی خودشان را به صندوق انداختند. پس از اين اتفاق بود كه هجمه‌ها عليه مسلمان آغاز شد.

خيلي از كاربران شبكه‌های مجازی زير پست او كامنت گذاشتند كه چرا با پسر مداح معروف در انتخابات شركت كرده است و به كانديدای مورد نظر او رأی داده است!

ادعايي كه بدون‌شك نمی توان آن را ثابت كرد. كار تا جايی پيش رفت كه مسلمان مجبور شد برای ساعاتی صفحه خودش را ببندد تا بيشتر از اين به او توهين نشود.

در اينكه رأی دادن چهره‌ها می تواند نقش بسزايی براي تهييج هواداران داشته باشد، شكی وجود ندارد، اما آيا محسن مسلمان فارغ از هر حزب و اعتقادی انسان نيست؟ آيا او حق انتخاب ندارد؟

اين حرف‌هايی است كه خودش به زبان می آورد و مي‌گويد: «از قضاوت‌های نادرست خسته شده‌ام. ما به محل اخذ رأی رفتيم و رأی داديم. پسر آن بنده خدا هم بود. حالا شما از كجا می دانيد من به چه كسی رأی داده‌ام؟»

مسلمان اين را گفت و ادامه داد: «واقعاً از قضاوت‌های بدون دليل خسته شده‌ام. من هم انسان هستم و حق انتخاب دارم اما آيا عكس گرفتن ما با يك نفر دليلی است برای اينكه به كانديدای مورد نظر رأی داده باشيم؟ اين كارها را نكنيد.

خيلي‌ها به صفحه من حمله كردند و انواع و اقسام فحش‌ها را به من دادند. من يك سؤال میپرسم، شما مي‌دانيد روی كاغذ نام چه كسی را نوشتم؟ اگر می دانيد كه هيچ، اگر هم نمی دانيد بايد بگويم كه قضاوت نابه‌جا كرده‌‌ايد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  1