اگر طارمی به اروپا برود شاید جام جهانی را از دست بده

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مهدی طارمی باید یک فصل دیگر در این تیم بازی کند.

به گزارش ریسک نیوز، حمید درخشان در مورد بحث جدایی طارمی از پرسپولیس و حضورش در یکی از لیگ‌های اروپایی گفت: معتقدم طارمی باید یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند. او موقعیت خوبی در رده باشگاهی و ملی دارد و از طرفی این شانس را دارد که بتواند بهترین بازیکن سال آسیا شود. اگر طارمی به اروپا برود شاید نیمکت‌نشین شود، چون بازی در فوتبال اروپا بسیار سخت است و این موضوع حتی می‌تواند برای طارمی منجر به از دست رفتن فرصت حضور در جام جهانی شود.

وی در ادامه افزود: طارمی الان وضعیت خوبی دارد و تضمینی وجود ندارد که او به فوتبال اروپا برود و به تمام خواسته‌هایش برسد. بهتر است طارمی یک سال صبر کند و فصل آینده با موقعیتی بهتر به فوتبال اروپا برود.

درخشان در پاسخ به این پرسش که «جدایی احتمالی سروش رفیعی نمی‌تواند نگران‌کننده باشد؟»، اظهار داشت: خیر، جدایی رفیعی نگران‌کننده نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ‌وقت به یک بازیکن خاص متکی نبوده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به خریدهای این تیم در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است، ولی باید دید که آنها می‌توانند در این تیم عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

63  −  61  =