محمد بن سلمان تا چند روز دیگر پادشاه میشود/زوال آل سعود نزدیک است

مجتهد افشاگر و فعال توییتری عربستانی در صفحه توییتر خود نوشته محمد بن سلمان تا چند روز دیگر به عنوان پادشاه منصوب خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،

مجتهد فعال و افشاگر توییتری که چند روز پیش گفته بود محمد بن سلمان قصد دارد به زودی محمد بن نایف را از ولیعهدی برکنار کند در صفحه توییتر خود فرمان پادشاهی جدید و انتخاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد را کودتای محمد بن سلمان توصیف کرده است.

وی در توییتر خود نوشته که به همه کسانی که امید به زوال آل سعود دارند این اتفاق را تبریک میگویم و در عین حال ادامه داد که بحران قطر بن سلمان را تشویق کرد تا محمد بن نایف را برکنار کند زیرا میدانست ضعیف تر از آن است که در برابر این تصمیم مقاومت کند.

مجتهد همچنین تأکید کرده که یکی از نگرانی های پیش رو بازداشت های گسترده در میان اعضای خاندان پادشاهی و اتخاذ تصمیمات صوری برای بهبود جایگاه محمد بن سلمان خواهد بود.

بر اساس گفته مجتهد تا چند روز دیگر سلمان بن عبدالعزیز به سود پسر خود از قدرت کنار خواهد رفت و محمد بن سلمان به زودی شاه عربستان میشود.

مجتهد با به راه انداختن هشتگ کودتای محمد بن سلمان نوشته که خشم زیادی در خاندان پادشاهی بعد از تصمیم اخیر به وجود آمده و با وجود نگرانی گسترده ایی که ایجاد شده مشخص نیست که این تصمیم با مقاومت اعضای خاندان پادشاهی مواجه خواهد شد یا اینکه این خشم کنترل میشود.

به گفته مجتهد شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تصمیم اخیر عربستان آگاه بوده اما کشورهای اروپایی به ویژه آلمان اطلاعی از این تغییرات نداشته و ممکن است در همین راستا واکنش نشان بدهند.

با توجه به اینکه اغلب افشاگری های مجتهد تا کنون اثبات شده بعید نیست که تا چند روز دیگر  عربستان شاهد انحصار علنی قدرت در دستان محمد بن سلمان 31 ساله باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  12