سود نقدی سهام عدالت در سه مرحله به مشمولان پرداخت می شود

معاون مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با اشاره به اینکه سود نقدی سهام عدالت به تمامی مشمولان این سهام پرداخت خواهد شد، گفت: این سود در سه مرحله تا پایان امسال به حساب مشمولان واریز می شود.

به گزارش ریسک نیوز، فهیمه لزگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر مجامع شرکت‌ های سرمایه ‌پذیر در تیرماه امسال تشکیل شده و تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا سود عملکرد سال 95 خود را به سهام داران پرداخت کنند، در حال حاضر نیز معادل 10 درصد از رقم سود مصوب مورد انتظار از عملکرد سال مالی خود را واریز کرده اند.
وی با اشاره به اینکه پرداخت سود سهام عدالت در سه مرحله و تا پایان سال جاری صورت می پذیرد، اضافه کرد: در مرحله نخست توزیع سود، دو دهک پائین درآمدی (مددجویان کمیته امداد امام (ره)، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و نیروهای مقاومت بسیج) به همراه آن دسته از مشمولانی که با تسویه الباقی اقساط میزان سهام خود را به 10 میلیون ریال رسانده اند، مشمول دریافت سود علی‌الحساب خود می شوند.
به گفته وی، یک میلیون 300 تا یک میلیون و 500 هزار ریال سود علی الحساب مشمولان در مرحله نخست خواهد بود.
لزگی تعداد مشمولان 2 دهک پائین درآمدی این استان را 89 هزار نفر اعلام و یادآور شد: هنوز آمار دقیقی از مشمولانی که باقی اقساط سهام خود را در استان به 10 میلیون ریال رسانده اند وجود ندارد ولی تاکنون بیش از 31 میلیون ایرانی شماره شبای بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: این در حالی است که برای درج شماره شبا هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، اما برای تسویه باقی اقساط سهام عدالت مشمولات تنها تا 31 شهریورماه امسال فرصت دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

16  +    =  20