حکایت عجیب رابطه مدیر پروژه ریبرندینگ بیمه سینا با نگارخانه سین

ریشه های شباهت لوگوی بیمه سینا با گالری سین در کجاست؟

نکته دیگری که تامل بیشتری را برمی انگیزاند رابطه ی تورج صابر وند با گالری سین است به طوریکه با جستجوی ساده در فضای مجازی مشخص خواهد شد که این گرافیست که اتفاقا در سال 91 نیز برنده یک جایزه جهانی شده است ، همکاری با گالری سین را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، نگارخانه سین از اواخر سال ۱۳۸۸ با نمایش آثاری از عباس کیارستمی و فریده لاشایی آغاز کرد، اما سابقه‌ي آن به ساليان قبل باز مي‌گردد. سعيده‌ لطفي، مدير نگارخانه ی سين است که این نگارخانه را برای به نمایش گذاردن آثار هنرمندان  نسل قدیم و جدید تاسیس کرده است .

نکته جالب توجه لوگوی این نگار خانه است که به دلیل شباهت عجیبش با هویت بصری جدید بیمه سینا نقل برخی محافل خبری شده است.

مساله قابل تامل دیگر در  مورد لوگوی نگارخانه ی سین اینجاست که این لوگو در همان سال های ابتدای طراحی اش یعنی اواخر دهه 88 برنده جایزه سرو نقره ای شده است.

در بخش طراحی نشانه و نشانه‌نوشته، جایزه‌ی سرو نقره‌ای به علیرضا انوش‌فر به دلیل طراحی نشانه‌ای ساده و محکم که در عین نزدیکی به محتوایِ موضوع آن، از فرم ساده شده‌ی حرف "س" که نام گالری هم هست، و به خوبی استفاده کرده، اهدا می‌شود.

اما نکته دیگری که تامل بیشتری را برمی انگیزاند رابطه ی تورج صابر وند با گالری سین است به طوریکه با جستجوی ساده در فضای مجازی مشخص خواهد شد که این گرافیست که اتفاقا در سال 91 نیز برنده یک جایزه جهانی شده است ، همکاری با گالری سین را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

مراجعه به سایت جامعه مجازی طراحان گرافیک ایران و مشاهده رزومه کاری این هنرمند و گرافیست این همکاری را نشان می دهد.

ریسک نیوز قضاوتی  در خصوص نحوه ارتباط این گرافیست با گالری سین نمی کند ،بدون شک قضاوت با خوانندگان خواهد بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  1  =