مردم پیشوا اجازه حذف تعطیلی ۱۵ خرداد را نخواهند داد

پیشوا- امام جمعه پیشوا در مراسم معارفه شهردار این شهر، گفت: مردم پیشوا اجازه حذف تعطیلی ۱۵ خرداد را نخواهند داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله باقری، امام جمعه پیشوا صبح سه شنبه در مراسم معارفه «حکمت امیری» به عنوان شهردار پیشوا طی سخنانی ضمن انتقاد از برخی اظهارات در خصوص حذف تعطیلی ۱۵ خرداد، گفت: امام(ره) ۱۵ خرداد را تا ابد عزای عمومی اعلام کرده است، اما امروز صحبت از حذف تعطیلی این روز شده و این امر جای نگرانی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 روز از روزهای تعطیل فعلی از تقویم تعطیلات کشور حذف خواهد شد!

پیشوا شهر ایام تاریخی ۱۵ خرداد است و مردم این دیار اجازه حذف تعطیلی ۱۵ خرداد را نخواهند داد،  تاریخ حرکت انقلابی ایران از ۱۵ خرداد ۴۲ شروع شده است.

شهردار واسطه میان حاکمیت و مردم است. کارهای شهرداری ویترین و پیشانی شهر است و اگر مردم از اقدامات شهرداری راضی باشند، در واقع از کل حاکمیت راضی هستند و لذا انتظار می رود شهرداری در کنار خدمات عمرانی فکر، ذهن و فرهنگ مردم را نیز بارور کند.

حکمت امیری که در روزهای اخیر با حکم محمدحسین  مقیمی، استاندار تهران به عنوان شهردار پیشوا فعالیت خود را آغاز کرده است، صبح سه شنبه به عنوان شهردار رسمی این شهر معارفه شد.

این مراسم با حضور سید ایرج حسینی، قائم مقام معاونت امور مجلس رئیس جمهور، هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، محمد کرم محمدی، فرماندار پیشوا، برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  2  =