زندگی لاکچری شیخ منصور؛ مالک منچسترسیتی و دارای دو همسر!

شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی ماشین‌باز است و کشتی تفریحی و دو همسر دارد!

زندگی لاکچری شیخ منصور؛ مالک منچسترسیتی و دارای دو همسر!

اینكه شیخ منصور دقیقاً چه نوع فعالیت تجاری انجام می‌دهد و در زندگی خصوصی‌‌اش چه می‌گذرد، چندان برای هواداران سیتی اهمیت ندارد. آنها شیخ منصور را به این خاطر دوست دارند كه برای‌شان پول خرج می‌كند. وقتی پای پول وسط باشد و همه از آن نفع ببرند، دیگر همه چیز زیر سایه قرار می‌گیرد‌‌؛ حتی كشتی چندصد هزار پوندی و تعداد همسران شیخ منصور.
 

پول خرد شیخ منصور در فوتبال

خیلی‌ها بر این باور هستند سرمایه‌دارانی كه در فوتبال هزینه می‌كنند، بخش اعظمی از پول خود را به مستطیل سبز می‌كشانند و حتماً شایسته تقدیر هستند اما با كمی جست‌وجو می‌توان دریافت كه چنین چیزی نیست. اكثر سرمایه‌داران آن‌قدر وضع مالی متمولانه‌ای دارند كه پولی كه در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌كنند برای‌شان نوعی پول خرد به حساب می‌‌آید. شیخ منصور اماراتی چنین شرایطی دارد. دارایی مالك ثروتمند سیتی در حالی 17 میلیارد پوند ارزش‌گذاری شده كه او سال 2008 باشگاه سیتی را با 210 میلیون پوند خرید و اگر سالی 250 میلیون پوند هم صرف خرید بازیكن كند، باز هم چیزی از سرمایه هنگفتش كم نمی‌شود و در واقع قطره‌ای از دریای ثروتش را هزینه كرده است.
 

مالك باشگاه‌های زنجیره‌ای سیتی

شیخ منصور فقط باشگاه منچسترسیتی را ندارد بلكه اساساً مالك مجموعه باشگاه‌های زنجیره‌ای سیتی است كه یكی از آنها منچسترسیتی می‌باشد. او یك باشگاه در استرالیا به نام ملبورن سیتی و یكی هم در آمریكا به نام نیویورك‌سیتی را تحت كنترل دارد. نیویورك‌سیتی در سال 2013 به شیخ منصور رسید كه خریدهای بزرگی همچون فرانك لمپارد و داوید ویا توسط این تیم صورت گرفت. ملبورن سیتی هم سال 2014 به نامش زده شد. البته باشگاه الجزیره امارات هم به شیخ منصور تعلق دارد.
 

صاحب كشتی 400 میلیون پوندی

كسی كه با 250 میلیون پوند هزینه خرید بازیكن در فوتبال دنیا سر و صدا به پا می‌كند، صاحب كشتی است كه 400 میلیون پوند قیمت دارد. رسم رایج ثروتمندان دنیا این است كه برای خودشان كشتی اختصاصی داشته باشند و شیخ منصور هم كه از خاورمیانه می‌‌آید، قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. او پنجمین كشتی بزرگ دنیا را در اختیار دارد كه از امكانات عجیب و غریبی همچون استخر، باشگاه بدنسازی و سینما برخوردار است. اخیراً كشتی شیخ منصور در تركیه سوخت‌رسانی كرد كه 380 هزار پوند هزینه‌‌اش شد.
 

ماشین‌باز لاكچری

كشتی شیخ منصور فقط یك مورد از دارایی‌هایش است. او اساساً یكی از مالكان ماشین‌باز است كه چندین و چند برند لوكس را سوار می‌شود. او كه 5 درصد از سهام كمپانی را در اختیار دارد، توانست با استفاده از نفوذ خود مسابقات فرمول یك را به امارات بیاورد و گرندپریكس را در ابوظبی برگزار كند. جدا از این مرسدس مك لارن شیخ منصور 350 هزار پوند قیمت دارد، لامبورگینی رونتونش 480 هزار پوند می‌ارزد، یك فراری انزو 2/5 میلیون پوندی دارد، با بوگاتی ویرون 1/1 میلیون پوندی‌‌اش رفت‌وآمد می‌كند و گران‌ترین ماشینش پورشه است كه 3 میلیون پوند برآورد قیمت شده است.
 

زندگی خصوصی

از زندگی شخصی شیخ منصور اطلاعات زیادی در دست نیست اما گفته می‌شود او دو همسر و شش فرزند دارد. او از ازدواج اول خود كه دهه 90 میلادی انجام شد، یك پسر دارد و حاصل ازدواج دومش هم دو دختر و سه پسر است. تاكنون بیش از این چیزی از زندگی خصوصی شیخ منصور یافت نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  5