شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ 21 April 2018
پربازدیدترین رسانه حوزه بیمه

پربازدیدترین رسانه صنعت بیمه

پربازدیدترین رسانه حوزه بیمه
 منوی اصلی
  • ریسک نیوز
  • بیمه
  • بانک و بورس
  • طلا و ارز
  • مقالات
  • اخبار روز
  • تعاريف و قوانين بيمه
  • راهنمای بیمه گذاران
  • ریسک نیوز
  • بیمه
  • بانک و بورس
  • طلا و ارز
  • مقالات
  • اخبار روز
  • تعاريف و قوانين بيمه
  • راهنمای بیمه گذاران
  • ریسک نیوز
  • بیمه
  • با استارت آپهای بانکی و بیمه ای برخورد بد می شود / استارت اپها ۶۰ هزار میلیارد بازدهی داشتند

با استارت آپهای بانکی و بیمه ای برخورد بد می شود / استارت اپها ۶۰ هزار میلیارد بازدهی داشتند

الف
دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ , ۰۷:۳۰
کد خبر : ۱۲۶۴۴۷
امتیاز کاربران
     
۱ دیدگاه

سورنا ستاری درنمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه:

با استارت آپهای بانکی و بیمه ای برخورد بد می شود / استارت اپها ۶۰ هزار میلیارد بازدهی داشتند

شرکتهای دانش بنیان در سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد بازدهی داشته اند. ما شرکتی را داریم که قرار است وارد بورس شود، در حالی که در حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد.

به گزارش ریسک نیوز،سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه گفت :تعداد استارتاپ‌ها به سرعت گسترش یافته است‌.

به گفته وی  پیش‌تر در تاکسیرانی با جوانانی که مهاجرت کرده بودند و به کشور برگشتند تا با راه‌اندازی استارتاپ در حوزه تاکسیرانی فعالیت کنند، برخورد بدی صورت گرفت و حالا ممکن است این اتفاق در حوزه بانک و بیمه نیز رخ بدهد.

وی افزود: از استارتاپ‌ها استقبال می‌شود زیرا خدمات را با قیمت مناسب و به صورت شفاف ارايه می‌کنند.

به گفته وی بلایی که تلگرام بر سر کشور آورد به این دلیل است که استارتاپ‌های داخلی را زدیم.

ستاری گفت:طی دو سال گذشته با پلت فرم استارتاپ‌ها دو هزار جوان را به کشور بازگرداندیم.

وی تصریح کرد :فضای مجازی در حال توسعه است، با گوگل که در خانه‌ها است چه می‌خواهیم بکنیم؟

وی با بیان اینکه عموم مردم پشت استارتاپ‌ها و جوانانی هستند که کارآفرینان آینده هستند زیرا خدمات شفاف و ارزان ارائه می‌دهند گفت : شرکتهای دانش بنیان در سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد بازدهی داشته اند. ما شرکتی را داریم که قرار است وارد بورس شود، در حالی که در حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد.

ستاری گفت : در خرداد ۹۵ چند جوان نرم افزاری در حوزه تاکسی رانی ساختند. آنها وقتی طرح خود را برای اداره تاکسیرانی مطرح کردند، انها را بیرون کردند، اما در حال حاضر به مرحله ای دست یافتند که ارزش شرکت انها بیش از یک میلیارد دلار است.

به گفته وی نسل جدیدی از کارافرینی متولد شده است؛ ما هنوز درنیافتیم که آپارات در مقابل یوتیوپ، دیجی کالا در مقابل آمازون و بازار در مقابل اپ استور ایستاده است. این شرکتها سربازان ما هستند و ما نباید پشت استارتاپ ها و جوانان را خالی کنیم.

ستاری اظهار داشت:همه ما باید در یک جبهه بایستیم تا اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم. این مسئله را باید قبول کنیم که مردم پشت استارتاپها ایستاده اند.نمی توان مرزها را بست و مردم را محدود کرد. سرمایه گذاری خطرپذیر باید ۳۰ تا ۴۰ درصد بازار را پوشش دهند.

وی معتقد است ،وام دادن به استارتاپها خیانت به آنها است. بنابراین باید به صندوق های خطرپذیر و شتابدهنده ها توجه داشته باشیم و باید آنها را توسعه دهیم.

به اشتراک بگذارید:

اخبار مرتبط
  • اظهارنظر درباره واگذاری ۲ شرکت‌ بیمه‌ای/ بیمه مرکزی تصمیم‌گیر نهایی
  • بیمه های تجاری دوباره در مظان اتهام / عدم التزام برخی از بیمه‌های تجاری به قانون به زعم معاونت درمان وزارت بهداشت
  • ایا خریداران سهام آسیا و البرز نهادهای خصوصی واقعی هستند؟/ برای تعیین تکلیف نهائی منتظر بیمه مرکزی هستیم
  • بیمه پاسارگاد شفاف ترین ناشر فرابورسی شد
  • هزینه درمان مصدومان ترافیکی بدون ارایه "بیمه‌نامه شخص ثالث"، "آزاد" شد
  • نخستین کنفرانس بیم‌سنجی ایران برگزار می شود
  • واکنش شاپور محمدی به مطرح شدن نامش در کنار همتی به عنوان گزینه های ریاست بانک مرکزی / اتصال بيمه هاي عمر به يونيت هاي سرمايه گذاري
  • کارگران چگونه خود را بیمه اختیاری کنند؟
  • ايين نامه توانگري مالي اشتباه است /نحوه كنترل توانگری مالی در شرکتهای بیمه
  • جزئیات کارت اعتباری بیمه ملت
نظر بدهید
capcha
شما به این خبر چه امتیازی می دهید؟
     
نظرات کاربران
ناشناس پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱:۴۴ ۰ ۰
واقعیت این است که شرکت های بیمه ای و در راس آنها بیمه ایران با استراتزی فروش حداکثری ثالث توسط نمایندگان بیمه ای خود به نوعی قریب به اتفاق نمایندگان را ثالث فروش کرده بعبارتی آنان معتاد به فروش ثالث هستند . حال اگر بیمه گر درصدد تغییر سیاست کسب و کار خود باشد و از کانال های مستقیم برای فروش محصول خود اقدام کند . نماینده بیمه که می بایست تحت فرمان بیمه گر باشد خود برای بیمه گر سیاست فروش تعیین می کند و نتیجه این می شود که استارت اپ های فروش بیمه که البته همگی می بایست تحت مدیریت و کنترل بیمه گر باشد مورد حمله شبکه فروش قرار می گیرد. امیدواریم شرکت های بیمه ای خصوصی با استفاده از مزیت شبکه اینترنت و از طریق کانال های مستقیم محصول استادارد خود یعنی بیمه ثالث اجباری را بطور مستقیم و در بستری امن به فروش رسانند. اصولا نباید منافع صنفی برخی نمایندگان مانع فروش از طریق اینترنت شود.
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها

بدون کمک‌های صندوق بین‌المللی پول نجات نخواهیم یافت

سرنوشت صادرات پس از داستان دلار

اتباع خارجی چگونه ارز خود را تبدیل کنند؟

تاثیر نوسانات اخیر ارز بر ایفای تعهدات بیمه‌ها

ترکیه در حال خارج کردن طلاهای خود از آمریکا است

حجم کم معاملات و رکود ادامه دار در بازار سهام

اظهارنظر درباره واگذاری ۲ شرکت‌ بیمه‌ای/ بیمه مرکزی تصمیم‌گیر نهایی

بیمه پاسارگاد شفاف ترین ناشر فرابورسی شد

بیمه های تجاری دوباره در مظان اتهام / عدم التزام برخی از بیمه‌های تجاری به قانون به زعم معاونت درمان وزارت بهداشت

ایا خریداران سهام آسیا و البرز نهادهای خصوصی واقعی هستند؟/ برای تعیین تکلیف نهائی منتظر بیمه مرکزی هستیم

جزئیات کارت اعتباری بیمه ملت

کارت اعتباری بیمه ملت محصولی بیمه‌ای در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی

هزینه درمان مصدومان ترافیکی بدون ارایه "بیمه‌نامه شخص ثالث"، "آزاد" شد

دلیل افزایش قیمت گوشت/ هرکیلو ۴۸ هزار تومان

نظر بدهید

بیمه آسیا
پارسیان
سامان
طراحی سایت و بهینه سازی طرح یاد
نام شما

لینک های مفید

  • کسب و کار بیمه
  • بیمه ایران
  • تابناک
  • بانکداری الکترونیک

گروه های خبری

  • بیمه
  • بانک و بورس
  • طلا و ارز
  • مقالات
  • اخبار روز
  • تعاريف و قوانين بيمه
  • راهنمای بیمه گذاران

دسترسی سریع

  • صفحه نخست
  • پیوندها
  • تماس با ما
  • آر اس اس
  • درباره ما
  • عضویت در خبرنامه

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ریسک نیوز می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط وب 24