معرفی ۷ گزینه شهرداری تهران تا پیش از ظهر امروز

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا بیان کرد: این جلسه هم‌اکنون در حال برگزاری است و تا پیش از ظهر امروز اسامی ۷ گزینه از بین ۲۸ گزینه برای ارائه برنامه‌هایشان اعلام می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،اعضای شورای شهر تهران در ادامه برگزاری جلسات هم‌اندیشی انتخاب شهردار تهران، چهارمین جلسه خود را نیز در این زمینه از صبح امروز آغاز کردند. این در حالیست که در سومین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران که در روز یکشنبه گذشته برگزار شد، اعضای شورا نام 28 گزینه را برای شهرداری تهران اعلام کردند.

در بین گزینه‌ها اسامی از جمله عارف، محسن هاشمی، حناچی و افراد دیگری بودند که در ادامه تعدادی از آنها با انتشار اخباری در فضای مجازی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کردند.

علی عطا سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران بیان کرد: در جلسه امروز 7 گزینه از بین 28 گزینه اعلام شده مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن اسامی 7 گزینه، این افراد با حضور در صحن شورا برنامه‌های خود را اعلام و در نهایت دو نفر از آنها انتخاب می‌شوند. در ادامه نیز این دو نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و سرانجام یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب و فرآیند قانونی برای صادر شدن حکم وی انجام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  3