نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی از نگاه مدیر عامل بیمه دانا

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم را یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد.

نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی از نگاه مدیر عامل بیمه دانا
به گزارش ریسک نیوز،بیژن صادق در شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: به رغم تحریم های اعمال شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال 96 حدود 9 درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.

 صادق در بخشی از سخنان خود رسالت و وظایف روابط عمومی ها را در این شرایط خطیر با اهمیت عنوان کرد و از آنها خواست با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و سریع، ضمن شفاف سازی عملکردها، به ایجاد شور و نشاط و فضای امیدواری در مردم کمک کنند.
خبر پیشنهادی

این مطلب را به اشتراک بگذارید