چگونه ارایه خدمت بیمه ای با کیفیت وقیمت پایین ممکن است؟
کاردگر تشریح کرد؛
نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود میتوانیم خدمات بهتر و با قیمت پایینتری به مردم ارائه کنیم.
به گزارش ریسک نیوز،کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه ، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام میشود.
مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود میتوانیم خدمات بهتر و با قیمت پایینتری به مردم ارائه کنیم.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بیکیفیتی تعبیر میشود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبههیچوجه نخواسته است خدمت ارزان بیکیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث میشود عملاً نتیجه نگیریم.
کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کردهایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد میتواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.