پیام خداخافظی سفیر ایران در چین و تبریک به عبدالناصر همتی

سایت سفارت ایران در چین پیام خداحافظی علی اصغر خاجی در 31 خرداد 1397 را منتشر کرد وی در این پیام خداحافظی یه عبدالناصر همتی به عنوان سفیر جدید تبریک گفته است.

به گزارش ریسک نیوز،سایت سفارت ایران در چین پیام خداحافظی  علی اصغر خاجی در  31 خرداد 1397    را منتشر کرد وی در این پیام خداحافظی یه عبدالناصر همتی به عنوان سفیر جدید تبریک گفته است.

بسمالله الرحمن الرحیم

 

خداوند منان را شاکرم که تقدیرم را به گونه ای رقم زد که حدود چهار سال در میان جمع با صفای ایرانیان عزیز مقیم چین بودم. اکنون که در روزهای پایانی ماموریت خود به سر می برم بر خود واجب می دانم از همراهی و حمایتهای شما عزیزان در طول این مدت تشکر نمایم. سعی اینجانب از ابتدای ماموریت تا کنون همواره تامین منافع جمهوری اسلامی ایران، رفاه و آسایش هموطنان عزیز مقیم چین و تقویت مناسبات دوستانه دو کشور بوده است.

بحمدالله طی این مدت گامهای بلندی در ارتقای روابط دو کشور در زمینه همکاریهای سیاسی، اقتصادی فرهنگی، امنیتی و …. برداشته شد و روابط دوکشور به سطح مشارکت جامع راهبردی ارتقا یافت. با افزایش جمعیت ایرانیان مقیم چین بویژه دانشجویان گرامی شاهد افزایش انسجام شما عزیزان نیز بودیم. با همت و مشارکت شما شورای بازرگانی ایرانیان مقیم چین قوام یافته و مجمع دانشجویان ایرانی در مناطق مختلف چین تشکیل شد و اولین همایش سالانه جامعه علمی ایرانیان مقیم چین نیز برگزار شد. البته از مشکلات عمومی شما عزیزان مطلع بوده و از هیچ کوششی جهت رفع آن دریغ ننموده ام.

روزهای پایانی ماموریت اینجانب نیز مصادف شد با سفر اخیر ریاست  محترم جمهور کشورمان به جمهوری خلق چین که امیدوارم بزودی شاهد ثمرات آن برای میهن اسلامی باشیم.

 اینجانب انتصاب جناب آقای عبدالناصر همتی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در چین را تبریک گفته و امیدوارم در سایه تلاش ایشان و همراهی شما عزیزان، مسیر تعالی روابط دو کشور ادامه یافته و بیش از پیش شاهد درخشش جامعه ایرانیان مقیم چین باشیم.

ضمن قدردانی از شما هموطنان ارجمند، سلامت و توفیق روزافزون شما را از درگاه احدیت خواستارم. امیدوارم کاستی های بنده را فراموش نموده و چهره ای را به خاطر بسپارید که به وجودتان افتخار کرده و به دعای خیرتان نیازمند است. در پایان از تک تک شما عزیزان طلب حلالیت می نمایم.  

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

49  −    =  48