طیب‌نیا به مجلس نرفت/ جلسه به هفته آینده موکول شد

رحالی که قرار بود وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به سؤالات ۷ نماینده مجلس پاسخ دهد باخبر شدیم طیب‌نیا به‌منظور شرکت در جلسه بودجه‌ای دولت موفق به حضور در کمیسیون نشد.

به گزارش ریسک نیوز،از تسنیم، طبق دستور کار هفتگی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار بود بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه پنجم آذرماه) علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سؤالات 7 نماینده مجلس در کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت کند.

اما کسب اطلاع خبرنگار تسنیم از نمایندگان مجلس حکایت از آن دارد که طیب‌نیا به‌خاطر شرکت در جلسه بودجه‌ای دولت امکان حضور در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی را پیدا نکرده و این جلسه به هفته آینده موکول شده است.

به گزارش تسنیم، کمیسیون اقتصادی مجلس امروز (سه‌شنبه پنجم آذرماه) از وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت پاسخگویی به سؤالات آقای علی‌اصغر زارعی نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر، آقای مهرداد بذرپاش نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر، آقای موسی‌الرضا ثروتی نماینده محترم بجنورد (2 مورد)، آقای ایرج ندیمی نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل، آقای علی ایرانپور نماینده محترم مبارکه، آقای مصطفی افضلی‌فرد نماینده محترم اردبیل و خانم مهناز بهمنی نماینده محترم سراب دعوت به عمل آورده بود.

آن‌طور که در دستور کار کمیسیون اقتصادی برای روز جاری آمده قرار است تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی از سوی آقای موسوی‌نژاد نماینده  دشتستان و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور از سوی جمعی از نمایندگان نیز مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  21