لوح ویژه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به بیمه معلم رسید

به دلیل اجرای موفق طرح یکپارچه سازی هویت بصری؛

به دلیل اجرای موفق طرح یکسان سازی دفاتر نمایندگان ، بیمه معلم برنده لوح ویژه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران شد که این جشنواره با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار گردید.

به گزارش ریسک نیوز،در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که عصر روز چهارشنبه 12 دی ماه با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری برگزار شد ، از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان‌ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده شد.

بر اساس این گزارش،شرکت بیمه معلم در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که مهمترین رویداد در حوزه تبلیغات و روابط‏ عمومی، بازاریابی و فروش برند‌ها محسوب می شود ، با رای صاحب‏نظران و خبرگان این حوزه توانست تقدیرنامه و لوح ویژه هیئت‌داوران ‌را بابت برندسازی و طرح یکپارچه سازی هویت بصری از آن خود کند.

 

لازم بذکر است، بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده با این هدف که یک‌ هارمونی در تمام لایه های شرکت بیمه معلم ایجاد شود و با شنیدن نام بیمه معلم لوگو و رنگ خاص در ذهن مشتری شکل بگیرد بر این اساس تلاش شده تا  به سمت شخصیت‌سازی بیمه معلم حرکت شود.

 

این گزارش می افزاید، تلاش بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی هویت بصری  با دریافت این جایزه از سوی معتبرترین  جشنواره  کشور در حوزه تبلیغات و برندینگ به ثمر نشست

و فعالیتهای این شرکت بیمه ای توسط صاحب نظران این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است در این جشنواره که با سخنرانی محمد سلطانی فر ، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد  آغاز شد، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی مانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و… مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

33  −    =  23