جزئیات کمپین بیمه دی در راستای فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی

در سال‌های اخیر بیمه دی محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه کشور طراحی کرده که «بیمه مستمری پیشامد» ازجمله این محصولات است که به‌صورت انحصاری و برای نخستین بار در ایران ارائه می‌شود.

به گزارش ریسک نیو به نقل از مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی این شرکت در خصوص این کمپین اظهار کرد: بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه‌ای دارای مجوز فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از بیمه مرکزی، طبق استراتژی خود و همچنین در راستای تأکید بیمه مرکزی بر معرفی بیمه‌های زندگی، سعی دارد با ارائه جدیدترین محصول بیمه‌ای خود، گام مؤثری در فرهنگ‌سازی بهره‌گیری از بیمه‌های زندگی بردارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیمه دی محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه کشور طراحی کرده که «بیمه مستمری پیشامد» ازجمله این محصولات است که به‌صورت انحصاری و برای نخستین بار در ایران ارائه می‌شود.

بیمه مستمری پیشامد با وجود مزایایی همچون خرید آسان و هزینه سرمایه‌گذاری مناسب، می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه برای تأمین آسایش و رفاه آینده باشد.
مدیر روابط عمومی بیمه دی در ادامه اظهار کرد: این محصول طی کمپین فرهنگی-بیمه‌ای فراگیر در رسانه‌های محیطی، مجازی، رادیو و تلویزیون معرفی خواهد شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  42