افراد تحت تکفل فرزند شهید تحت پوشش بیمه دی قرار می گیرند

با رایزنی های صورت گرفته با بیمه دی، فرزندان شهدا می توانند با پرداخت سرانه بیمه هر فرد، افراد تحت تکفل خود را تحت پوشش بیمه مکمل دی در آورند.

به گزارش ریسک نیوز،عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه و طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیمه تکمیلی شامل آزادگان، جانبازان، ایثارگران شاغل و غیرشاغل، بارنشسته و افراد تحت تکفل آنها و والدین، همسران و فرزندان شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همان طور که مشاهده می شود بیمه تکمیلی فرزندان شهدا را در بر می گیرد و مشمول افراد تحت تکفل فرزندان شهدا نمی شود مگر این که سرانه بیمه را بپردازند.

عباسپور افزود:برای این که مشکل فرزندان شهیدی که در خانواده تحت تکفل خود بیمارانی دارند که از مشکل خاصی رنج می برند و هزینه درمان سالانه آن ها بالا است با رایزنی های صورت گرفته، بنیاد به بیمه دی قبولانده است که فرزندان شهدا با پرداخت سرانه بیمه هر فرد، افراد تحت تکفل خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی دی در آورند.

سرانه درنظر گرفته شده برای هرنفر ماهی ۱۴۵ هزار تومان است که به صورت سالانه و یکجا معادل ۱ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان پرداخت می شود تا افراد تحت تکفل فرزند شهید بتوانند تحت پوشش بیمه تکمیلی در آیند و از خدمات فول درمان آن استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =