جزئیات بیمه نامه جامع منازل مسکونی بیمه آسیا

بیمه آسیا در طرح زرین بیمه نامه جامع منازل مسکونی، پوشش های ویژه ای را به بیمه گذاران ارائه می دهد.

به گزارش ریسک نیوز، مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر تکریم مشتریان و ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران ،گفت:بیمه آسیا در برنامه های آتی خود ،طراحی بیمه نامه های جدید و کاربردی به خصوص مورد استفاده عامه مردم از جمله طرح زرین بیمه نامه جامع منازل مسکونی  را در اولویت های خود قرار داده است و امیدواریم هموطنان با خرید این بیمه نامه بخش از دغدغه های خود را رفع کنند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به انجام مسافرت در روز های پایانی سال و تعطیلات سال جدید اظهار داشت: هموطنان عزیز می توانند  با طرح زرین بیمه نامه جامع منازل مسکونی  و پرداخت 55 هزار تومان حق بیمه سالیانه  از 92 میلیون تومان تعهدات و پوشش بیمه ای استفاده کنند.

مسعود بادین در ادامه افزود: مسئولیت بیمه گذاردر مقابل همسایگان مجاورو مسئولیت همسایگان در مقابل بیمه گذار،پرداخت هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه گذار در صورت وقوع حادثه،بیمه حوادث بیمه گذار و اعضای خانواده ،پرداخت خسارت وارد شده به اتومبیل بیمه گذار در پارکینگ و پرداخت هزینه های پاکسازی ناشی از وقوع خطرات، پوشش های ویژه و اضافی است که به بیمه گذاران در طرح زرین ارائه می شود.

مدیر عامل  بیمه آسیا در پایان و تاکید بر بهره مندی از خدمات بیمه ای به ویژه طرح زرین ،بیان داشت: علاوه بر ارائه پوشش های ویژه ،خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه، زلزله، سیل، طوفان و سرقت لوازم منزل و خسارت های ناشی از ترکیدگی لوله های آب، برف و باران، نیز در این طرح تحت پوشش قرار دارند.

وی با توجه به روزهای پایانی سال ودغدغه عموم مردم نسبت به امنیت منزل مسکونی خود در مقابل خطرات مختلف کلیه هموطنان را به استفاده از انواع پوشش ها و خدمات بیمه ای به ویژه پوشش های بیمه های آتش سوزی، حادثه و بیمه بدنه خودرو سفارش و تأکید کرد: بیمه آسیا با آمادگی کامل در ایام پایان سال، برنامه ها و خدمات ویژه ای را برای تسهیل امور بیمه ای هموطنان در سراسر کشور مهیا کرده است.

مدیر عامل بیمه آسیا برگزاری سومین جشنواره فروش بیمه های عمر  و  پس انداز از 12 بهمن تا 12 فروردین 1398 را فرصت مناسبی برای برخورداری آحاد مردم از این فرصت ایجاد شده، دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  50