رونمائی سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی

سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی در راستای تکریم مشتریان رونمایی شد.

رونمائی سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی

به گزارش ریسک نیوزاز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیمه دی ؛  عباسعلی بنی صفار رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی با اشاره به قرارداد درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: از آغاز این قرارداد به دنبال آماده‌سازی زیرساخت‌هایی بوده‌ایم تا  بتوانیم حداکثر رضایتمندی جامعه معزز ایثارگری راکسب نماییم. در همین راستا سامانه خدمات آن‌لاین درمان راه‌اندازی شده است تا ذی‌نفعان بتوانند به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
بنی صفار ادامه داد: این سامانه اطلاعات مربوط به مراکز دریافت اسناد خسارت، اطلاعات جامع داروهای تحت پوشش، اطلاعات دقیق مراجع درمانی و نوع خدمات درمانی هر مرجع و بخش‌نامه‌های درمان را شامل می‌شود که یکپارچگی و نظم کلی را در بخش درمان شرکت ایجاد می‌کند و این مهم به شرکت بیمه‌گر کمک می‌کند تا بتواند نظارت دقیق بر روند اجرای قراردادها داشته باشد.
مهندس کشاورز ضمن خوش‌آمد‌گویی به مدعوین، رونمایی از این سامانه را در راستای تکریم و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: شرکت بیمه دی همواره در صدد استفاده از بستر فناوری اطلاعات برای تسهیل ارائه خدمات بوده است و رونمایی از این سامانه نیز برگ زرینی از تلاش‌های همکاران بیمه دی در کنار حمایت‌های مدیران ارشد بنیاد شهید است. 
وی در ادامه بیان داشت: در تمام قراردادها به دنبال این هستیم تا در حوزه بیمه‌گری تمام توان فنی خود را برای کسب رضایت مشتریان به کار گیریم و خدمات درخور و شایسته‌ای را به جامعه هدف ارائه دهیم. در قرارداد بنیاد شهید نیز همکاری‌ها و تلاش‌های همکاران ما در بنیاد شهید غیر قابل انکار است و اگر توفیقی حاصل شده، نتیجه تلاش همه دست اندرکاران و ذینفعان این قرارداد است.
عباسپور نیز در این رابطه بیان داشت: بیمه دی علی رغم محدودیت‌هایی که در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان جامعه معزز ایثارگری وجود داشته است توانسته به خوبی این قرارداد را پیش ببرد. هدف اصلی ما افزایش ارتقای سطح سلامت جامعه هدف است که جا دارد روز به روز کیفیت ارائه این خدمات را ارتقاء دهیم. امیدوارم بیمه دی به عنوان الگویی در زمینه بیمه‌های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح شود.
در ادامه این مراسم سجاد رامندی مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی در خصوص کارکرد و مزایای این سامانه توضیحاتی ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک بیمه‌نامه درمان خانواده و انفرادی به عنوان خدمتی جدید از بیمه دی معرفی گردد. 
وی افزود: با توجه به حجم قراداد بنیاد از ابتدا به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم بوده‌ایم  که از مهم‌ترین این اقدامات، سامانه نرم‌افزاری بود که هر روز سعی بر توسعه آن داریم. همچنین برون‌سپاری ارزیابی خسارت نیز این امکان را به ما داد تا بتوانیم به اقدامات توسعه‌ای و زیر‌ساختی بپردازیم. یکی از مسائلی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم اطلاع‌رسانی به موقع بوده است که بهره‌برداری از این سامانه این مهم را تسهیل خواهد کرد.
وی همچنین خبر داد: سامانه پایش سلامت  بیمه‌شدگان درمان نیز در همین راستا به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد و از این طریق وضعیت سلامت بیمه‌شدگان به صورت منظم و سیستماتیک مورد پایش قرار خواهد گرفت. این سامانه همچنین به عنوان زیر‌ساخت فروش بیمه‌نامه درمان خانواده و انفرادی به حساب می‌آید و کمک شایانی به افزایش کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان خواهد نمود.
گفتنی است سامانه خدمات آن‌لاین درمان بیمه دی به آدرس http://hc.dayins.com  با هدف اطلاع‌رسانی و تسهیل خدمت‌رسانی به بهره‌برداری رسید. اطلاعاتی همچون مراکز دریافت اسناد خسارت درمان، فهرست رسمی داروهای تحت پوشش شرکت بیمه دی و شرایط آن‌ها و همچنین بخشنامه‌ها و تعرفه‌های درمانی از طریق این سامانه در دسترس بیمه‌شدگان محترم خواهد بود.

خبر پیشنهادی

این مطلب را به اشتراک بگذارید