پیام مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت سال نو

علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه ملت در پیامی، سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش ریسک نیوز،متن پیام به شرح زیر است:

 

به نام خدای توانا
شعرگونه است جاريِ هرباره‌يِ مهرِ يزدانِ مهرآفرين در بازآفرينيِ زمان، از بهاران تا زمستان …
باشد كه واژگانِ اين شعرِ هرباره‌ي طبيعت را سرشار از مهرباني و شادمانی كنيم.
اکنون که زمین، دوباره نفس می‌کشد و سال، نو می‌شود؛ با اندیشه در این تحول و تازگی، جلوه‌گاه الهی را به نظاره می‌نشینیم و در این مسیر برای پیوستن به یکتای بی‌همتا گام برمی‌داریم.

فرا رسیدن سال جدید و ایام باشکوه بهار 98 را به تمامی همکاران و فعالان صنعت بیمه تبریک و تهنیت می‌گویم.
واپسین روزهای «سال حمایت از کالای ایرانی»، بهانه‌ای است تا دیگر بار، هدف خود در راستای توسعه فرهنگ بیمه در میان اقشار جامعه و ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم فهیم ایران را مبنا قرار دهیم و با امیدواری، همگام با سایر شرکت‌های بیمه در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم، نقش‌آفرین باشیم…

بدیهی است که این امر میسر نمی‌شود مگر در سایه یک عزم بزرگ و پُرواضح است رسیدن به این مهم با تلاش و تجربه نیروی انسانی، این سرمایه‌های ارزشمند شرکت‌های بیمه، دور از ذهن نخواهد بود.
در سال 97، بیمه ملت، به عنوان سازمانی یادگیرنده، با دانش و نیروی انسانی کارآمد، رشد و توسعه هدف‌مند پورتفو را همزمان با حفظ توانگری مالی شرکت در بالاترین سطح صنعت بیمه و تثبیت نسبت توانگری مالی (توانگری مالی بیش از 200 درصد در 7 سال متوالی) در دستور کار خود قرار داد.
از سوی دیگر، بیمه ملت با تلاشی وافر در جهت تکمیل برخی زیرساخت‌ها به منظور مدیریت و کنترل ریسک؛ با بازنگری راهبردها و سیاست‌های شرکت، مبنا و شالوده اصلی برنامه‌ریزی عملیاتی و اقدامات واحدهای سازمانی در سال 1398 را پایه‌ریزی کرد.
همچنین در سالی که گذشت، هم راستا با سیاست‌های بیمه مرکزی و در جهت صیانت هرچه بیشتر از سرمایه سهام‌داران، واحد مدیریت ریسک و اکچوئری در این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم با همکاری و همگرایی سایر واحدهای مرتبط با حوزه مدیریت ریسک، گام‌های موثری را برای رسیدن به اهداف عالی بیمه ملت در این زمینه برداریم.
این شرکت، به عنوان شرکتی نوآور و پیشتازِ خدمات نوین که همواره سعی کرده تا در کنار ارائه سرویس‌های مرسوم در بازار بیمه کشور، پاسخ‌گوی جوانب بیشتری از نیازهای جامعه هدف باشد؛ پوشش تکمیلی درمان بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی را نیز به سبد خدمات متنوع خود اضافه کرد.
همچنین، با توجه به این‌که در شرایط کنونی اقتصادی، مردم بیش از گذشته به خرید اعتباری روی آورده‌اند، بیمه ملت تلاش خود را بر تمایز در ارائه خدمات گذاشته و در جهت افزایش قدرت خرید مردم، با انعقاد قرارداد کارت اعتباری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در صدد است تا امکان خرید انواع مایحتاج زندگی را با تخفیفات ویژه از طریق کارت اعتباری فراهم کند.

 

در سال جدید نیز شرکت بیمه ملت می‌کوشد تا منطبق بر برنامه‌ریزی راهبری خود، ضمن دستیابی به اهداف حق بیمه و پورتفو، اقدامات زیرساختی را طراحی و عملیاتی کند و با توجه به رخدادهای کلان در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، با فعال شدن در بازار بیمه‌نامه‌های خُرد و خانواده، بهینه‌کردن ترکیب پورتفو و تاکید بر توسعه کمی و کیفی شبکه فروش در صنعت بیمه به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود گام بردارد.
همچنین در سال پیشِ‌رو، با تکیه بر اهمیت افزایش وفاداری بیمه‎گزاران و رضایت‌مندی خسارت‌دیدگان، بر آنیم تا با استفاده از منابع موجود و سرمایه‌گذاری‌های مناسب، در ارتقای شفافیت و سلامت هر چه بیشتر شرکت بیمه ملت بکوشیم و برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه، تبادل آرا و نظرات، افزایش بهره‌وری و رشد توان رقابتی در صنعت بیمه، نقشی سازنده، راهگشا و کاربردی داشته باشیم.
امید که با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران و با کوله‌باری از تجربه سال‌ها حضور در صنعت بیمه، گام‌های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی شاهد باشیم و می‌کوشیم با تعامل، همکاری و همیاری سایر شرکت‌های بیمه برای تحقق جامعه‌ای سرشار از آرامش و اطمینان گام برداریم.
در این‌جا فرصت را مغتنم شمرده و بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صمیمانه، دلسوزانه و بی‌وقفه همه همکاران و نمایندگان محترم در شرکت بیمه ملت تشکر کنم و بهار، این رستاخیز طبیعت را به همه مردم میهنم تبریک می‌گویم.
شادمانیِ نوینِ طبیعت، خجسته.

علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه ملت

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  1