تا آخردر کنار مددجویان آسیب دیده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایستاده‌ایم

نورالهی قرارداد امضا شده میان ۱۲ شرکت بیمه‌ای با بیمه مرکزی را گامی موثر در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه­ ای در کشور عنوان کرده و حمایت­ های مدیران ارشد بیمه مرکزی از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت­ های بیمه­ گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.

به گزارش ریسک نیوز،اطلاعیه بیمه تجارت نو درخصوص سیل های اخیر کشور منتشر شد؛

 بیمه تجارت ­نو، پیشگام در پرداخت خسارات وارده، در مناطق آسیب ­دیده سیل‌های اخیر کشور حضور یافته و طبق قرارداد منعقده با کمیته امام امداد خمینی(ره)، کلیه تعهدات بیمه ­ای و اجتماعی خود در قبال مددجویان خسارت دیده را ایفا خواهد کرد.

  • به دلیل اهمیت بیمه گذار و با نگاه اعتقادی و کمک رسانی به مددجویان کمیته امداد، مدیرعامل بیمه تجارت ­نو از نخستین ساعات بروز حادثه در مناطق سیل ­زده حضور یافته و درجریان این بازدید، اصل خدمتگزاری به مددجویان بالاخص اقشار آسیب­ دیده از حادثه اخیر، حفظ شان والای انسانی و به خصوص وضعیت معاش آنها را مورد اهمیت ویژه قرار داد. از آنجا که بر اثر سیلاب های اخیر کسب و کار، مزارع و باغات مددجویان تحت تاثیر قرارگرفته، وی بر تسریع انجام تعهدات و امدادرسانی در این مناطق تاکید موکد داشت.
  • بیمه تجارت ­نو، توفیق خدمت ­رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور را با بهره مندی از مزیت خدمات آنلاین در اختیار داشته و در این راستا با سرعت عمل برگرفته از تخصص تیم ­های‌ ارزیاب خسارت، برنامه ­ریزی­ های مدیران ارشد شرکت و بستر خدمات آنلاین، موفق به اجرای تعهدات در کوتاهترین زمان و پیشگام از سایر شرکت های بیمه‌ای در این قرارداد گردیده است.
  • وفق برنامه ­های ابلاغی از سوی مدیرعامل؛ تیم­ های ارزیاب خسارت با نظارت و رهبری مستقیم معاونان و مدیران ارشد بیمه‌تجارت­ نو، ضمن امدادرسانی به آسیب ­دیدگان در شهرستان‌های خسارت دیده، اجرای کلیه تعهدات مربوط به قرارداد کمیته امداد را در دستور کار خود قرار داده ­اند.
  • در باره این مهم رهنمودهای مدیر عامل برای مدیریت هرچه بهتر ارزیابی و پرداخت خسارت های سیل دردو حوزه تبیین شد:

          ۱) تاکید بر تسریع امدادرسانی و پرداخت خسارت ­های وارده به منظور آرامش خاطر آسیب ­دیدگان و کاهش آسیب های  روحی و روانی ایشان.

          ۲) عرضه خدمات بیمه­ ای به متقاضیان پوشش­‌های بیمه‌­ای.

  • نوراللهی، ضمن قدردانی از تلاش معاونان‌ مدیرعامل، مدیران ستادی و همکاران شعب بیمه تجارت­ نو، به آسیب دیدگان و مددجویان در سراسر کشور اطمینان خاطر داد با توجه به تدابیر و برنامه ریزی‌های اندیشیده شده و نگاه حمایتی بیمه مرکزی ج.ا.ا، سندیکای بیمه­ گران، هماهنگی با مدیران ارشد بیمه مرکزی و قرارداد اتکایی موجود با سایر بیمه­ گران اتکایی و به‌خصوص توانگری مالی شرکت بیمه تجارت ­نو، خللی در پرداخت خسارات به وجود نخواهد آمد.
  • سکاندار تجارت‌نو از توافقات مهم صورت گرفته در دیدارهای نوروزی با مدیران ارشد بیمه مرکزی خبرداده و ازحمایت­ های این نهاد در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به آسیب ­دیدگان حوادث اخیر قدردانی کرد. وی قرارداد امضا شده میان ۱۲ شرکت بیمه‌ای با بیمه مرکزی را گامی موثر در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه­ ای در کشور عنوان کرده و حمایت­ های مدیران ارشد بیمه مرکزی از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت­ های بیمه­ گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.
  • درخاتمه نوراللهی تاکید داشت: خدمت به مددجویان کمیته امداد قطعا دارای برکات فراوانی است، لذا خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو به این مهم مفتخر بوده و تا آخر در کنار مددجویان و محرومان می‌ایستد و به وظیفه خود عمل می‌کند.  

 

روابط عمومی بیمه تجارت‌نو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  52  =  62