آخرین اطلاع رسانی رئیس ستاد فرمان امام از وضعیت پرداخت خسارت منازل مسکونی استان لرستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیمه‌ی مسکن‌های روستایی قبل از وقوع سیل در دستور کار ما قرار داشت. در کشور ۳۵۰ هزار مسکن روستایی را از طریق بیمه‌ی برکت، بیمه کرده‌ایم که از این تعداد، ۱۴۰ هزار مسکن در استان خوزستان و ۹۰ هزار مسکن در استان لرستان است.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام میگوید این ستاد ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی را بیمه کرده که ۲۵۰ هزار واحد آن در خوزستان و لرستان قرار دارند.

بیمه میهن بیمه گر این واحد های مسکونی بیمه نامه مذکور را نزد بیمه مرکزی بیمه اتکایی نموده ضمن اینکه بیمه میهنه یکی از 12 شرکت تحت قرارداد اتکائی مازاد خسارت قرار دارد که در واپسین روزهای سال 97 با لیدری بیمه مرکزی منعقد شد.

در این راستا مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیمه‌ی مسکن‌های روستایی قبل از وقوع سیل در دستور کار ما قرار داشت. در کشور ۳۵۰ هزار مسکن روستایی را از طریق بیمه‌ی برکت، بیمه کرده‌ایم که از این تعداد، ۱۴۰ هزار مسکن در استان خوزستان و ۹۰ هزار مسکن در استان لرستان است.

وی با بیان این‌که افراد بیمه‌شده می‌توانند میزان خسارت وارده را براساس نظرات کارشناسی، دریافت کنند، گفت: عوامل ما در استان لرستان دنبال مستندسازی و پرداخت این خسارت‌ها هستند.

ستاد اجرایی حدود 350 هزار واحد مسکن روستایی را در سطح کشور بیمه کرده که از این رقم تعداد 140 هزار واحد روستایی مربوط به استان خوزستان و 90 هزار واحد آن مربوط به استان لرستان است. 
گفتنی است در حال حاضر عوامل ستاد اجرایی  و بیمه میهن در استان لرستان مشغول  مستند سازی و پرداخت حاشیه خسارت به مردم آسیب دیده هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  63  =  71