تشریح اتصال ذخاير بيمه های عمر

كشاورز عنوان كرد: بيمه دی جزء معدود شركت‌های بيمه‌ای است كه توانسته با استفاده از ذخاير بيمه های عمر وارد عرصه سرمايه گذاری شود و در همين راستا صندوق گنجينه الماس را تأسيس نمايد.

به گزارش ریسک نیوز،کشاورز ، مدیرعامل بیمه دی،طی دیداری نوروزی با خبرنگاران از پرداخت ۴۰ درصد خسارات سیل اخیر به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان خبرداد.

وی تصریح کرد:قسمت اعظم خسارات سیل در قالب قراردادهای اتکایی واگذار شده است.

کشاورز همچنین در ادامه  صورتهای مالی بیمه دی را یکی از قوی ترین صورتهای مالی صنعت بیمه به لحاظ اخذ ذخایر کافی دانست و تصریح کرد: تلاش شده کلیه خسارات پرداخت شود و پرونده باز در این زمینه وجود نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت بیمه دی، اعلام  کرد: شرکت متبوع او در جمع شرکت های دارای بحران و مشکل مالی قرار ندارد.

وی همچنین تصریح کرد : زیان انباشته شرکت بیمه دی امسال به صفر می رسد و درمسیر سود دهی قرار می گیرد و حتی سود تقسیمی هم خواهد داشت.

کشاورز با بیان اینکه پرتفوی بنیاد شهید بیمه دی را به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی ارتقا داد، اذعان داشت: بنیاد شهید بابت پرتفوی بیمه درمان تکمیلی ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است.
 محمدرضا كشاورز در اين نشست با اشاره به قرارداد بيمه تكميلی بنياد شهيد و امور ايثارگران (طرح جبران) اظهار داشت: با حمايت‌های مديران ارشد بنياد شهيد تا كنون روند اجرای قرارداد به خوبی طی شده است و با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده توانسته ايم رضايت نسبی قشر خانواده شهدا و ايثارگران را كسب نماييم.

مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در سال 97 ، 89 درصد بیمه شدگان طرح جبران با مراجعه به مراجه درمانی خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند ،متذکر شد: مراجع درمانی را تا پایان تیرماه  و اسناد مستقیم خانواده را تا پایان ابان ماه تسویه کردیم اما به استانهای سیل زده دو ماه دیگر فرصت دادیم.

 كشاورز در ادامه عنوان كرد: بيمه دی جزء معدود شركت‌های بيمه‌ای است كه توانسته با استفاده از ذخاير بيمه های عمر وارد عرصه سرمايه گذاری شود و در همين راستا صندوق گنجينه الماس را تأسيس نمايد.
وی در پاسخ به سوال ریسک نیوز در مورد صندوق گنجینه الماس عنوان کرد:همزمان با عملیاتی کردن سامانه جامع بیمه های زندگی ، صندوق گنجینه الماس با اخذ مجوز از بورس راه اندازی و مراحل پذیره نویسی انجام شد.
کشاورز افزود: از ابتدای خردادماه 97 منابع بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت به این صندوق منتقل شده است و راهکاری برای جداسازی بیمه های عمر و غیر عمر محسوب می شود و در راستای پیوند بیمه دی با بازار سرمایه صورت گرفته است.
 به گفته وی سرمایه گذاری های این صندوق به صورت یونیت هایی تعریف می شود و به صورت پرریسک یا کم ریسک در دسترس مشتریان عمر قرار می گیرد و بیمه گذاران می توانند نحوه سرمایه گذاری ها را رصد کنند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  6