بانک ها و بیمه های دولتی ملزم به بارگذاری اطلاعات در سامانه یکپارچه اطلاعات شدند

با ارسال بخشنامه جهانگیری؛

معاون اول رییس جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را ملزم به بارگذاری اطلاعات در «سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی» کرد.

به گزارش ریسک نیوز، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، اسحاق جهانگیری امروز- شنبه- با ارسال بخشنامه‌ای، همه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (4) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (4) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد تا ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در «سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی» تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و شرکت‌های مادرتخصصی نیز موظفند درخصوص شرکت‌های زیرمجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم کرده و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادشده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی 6 ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  7  =