بیمه سینا خسارت آسیب‌دیدگان سیل آق‌قلا را پرداخت کرد

با تحویل چک خسارت به زیان دیدگان؛

مدیرعامل بیمه سینا امروز با حضور در شهرستان آق‌قلا چک‌ خسارت پرونده‌های اعلام‌شده ناشی از سیل در این شهرستان را تحویل خسارت‌دیدگان داد.

به گزارش ریسک نیوز،رضا جعفری، مدیرعامل این شرکت به‌همراه معاونان خود ضمن بازدید از وضعیت مناطق سیل‌زده در شهرستان آق‌قلا، با عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه این شهر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، نقش بیمه را در مدیریت بحران و جبران خسارت‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی مهم دانست و گفت: امروزه در دنیا آثار اقتصادی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی از طریق تکنیک بیمه و با انتقال ریسک به نهادهای تخصصی بیمه جبران می‌شود و دولت‌ها بیشتر به مقوله پیشگیری و امدادرسانی در زمان بحران متمرکز می‌شوند، لذا باید همه تلاش کنیم فرهنگ عمومی بیمه در آحاد مختلف جامعه ایرانی نیز نهادینه شود.

امام‌جمعه آق‌قلا در این دیدار از کمک‌های ارسالی بیمه سینا به مردم آسیب‌دیده شهرستان آق‌قلا و همچنین اعزام تیم ویژه برای ارزیابی خسارت و پرداخت آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمه‌گذاران این شهر تشکر و آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، بیمه سینا از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیل‌زده و تحت نظارت سرپرست منطقه شمال، بررسی پرونده‌های خسارت‌دیدگان ناشی از سیل را آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارات را پرداخت کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =