ضرورت تعادل دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری در شرکتهای بیمه

شرکت بیمه دارای دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری است که هر دو بال باید با تعادل حرکت کنند بنابراین علاوه بر پیاده سازی فنون بیمه گری ، حوزه سرمایه گذاری نیز باید فعال باشد.

ابوالفضل آقادادی معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر در گفتگو با ماهنامه بیمه داری نوین از حضور پررنگ بیمه کوثر در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت و تصریح کرد: فاینکس 2019 فرصت مغتنمی برای سه بازار مالی کشور یعنی بورس ، بانک و بیمه است تا در محیطی تعاملی بتوانند به هم افزایی برسند و بیمه کوثر این فرصت را مسیری در راه تعامل هر چه بیشتر با سایر بازار های مالی می داند.

وی افزود: با بازدید مقامات و مدیران مختلف بازار سرمایه از بیمه کوثر و رایزنی ها در خصوص مسایل مختلف به نقطه مشترک هم افزایی و مدیریت صحیح دست یافتیم که بتوانیم با بیمه گری و سرمایه گذاری صنایع مختلف را پوشش دهیم .

این مقام مسئول در بیمه کوثر اذعان داشت:  شرکت بیمه  دارای دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری است که هر دو بال باید با تعادل حرکت کنند بنابراین علاوه بر پیاده سازی فنون بیمه گری ، حوزه سرمایه گذاری نیز باید فعال باشد در این راستا این نمایشگاه فرصتی بود تا با شرکتهای بورسی و سرمایه گذاری تعامل بهینه ای برقرار شود.

آقادادی عنوان کرد: بیمه کوثر برای افزایش کیفیت مدیریت خود در دو حوزه سرمایه گذاری و بیمه گری، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فعال و ایده پرداز را همراه خود کرده است.

معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر  اظهار داشت: بیمه کوثر در راستای عملیاتی کردن تعامل با استارت آپها ،  اولین استارت آپ صنعت بیمه را پیاده سازی کرد.

به گفته وی مرکوری به عنوان اولین استارت آپی که از دل صنعت بیمه متولد شده توانسته با نیاز سنجی از مخاطبین و بیمه گذاران تحولی قابل ملاحظه در حوزه فناوری های نوین ایجاد کند.
آقادادی تاکید کرد: در فاینکس 2019  فرصتی ایجاد کرد تا در خصوص اپلیکیشن مرکوری تعاملات سازنده ای با رقبا ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: بیمه کوثر مکانی است که بیمه شونده از آینده خود امنیت خاطر دارد و میداند با وجود تورم و تحریم ها مشکلی برای سرمایه آن پیش نخواهد آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

20  +    =  24