عکس العمل مجتبی کاتب به اخبار اخیر رسانه ها و شبکه های مجازی

مجتبی کاتب هجمه رسانه ها و انتشار اخبار کذب و شایعه سازی های بی اساس را مورد توجه قرار داد و گفت: به این هجمه‌ها گواهی بر موفقیت بیمه سرمد و حسادت سودجویان است.

به گزارش ریسک نیوز مجتبی کاتب که درجلسه تودیع مدیر سابق استان خراسان رضوی و معارفه مدیریت جدید این منطقه سخن می گفت ضمن اشاره به برخی اخبار در شبکه اجتماعی و سایتهای خبری در مورد بیمه سرمد این اخبار را حسادت سود جویان دانست

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به نقل از رئیس کل بیمه مرکزی هجمه رسانه ها و انتشار اخبار کذب و شایعه سازی های بی اساس را مورد توجه قرار داد و گفت: به گفته دکتر سلیمانی این هجمه‌ها گواهی بر موفقیت بیمه سرمد و حسادت سودجویان است..
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به گسترش شبکه فروش در سال گذشته خاطرنشان کرد: بیمه سرمد در حال حاضر دارای ۳۸ شعبه و باجه در سراسر کشور و بیش از دو هزار نماینده است. آغاز به کار مجموعه تخصصی خسارت خود در بیهقی تهران و ورود به مناطق آزاد کشور نیز در مسیر تخصصی سازی در حوزه گسترش شبکه فروش پیموده است.
 کاتب به تغییر ترکیب سهامداری و غیر سهامداری پرتفوی اشاره کرد و گفت: دستیابی به سهم ۵۵ درصدی پرتفوی در بخش غیر سهامداری اتفاق بزرگ دیگری است که محقق شد.
وی ابراز امیدواری کرد: سهم پرتفوی سهامداری در سال جاری به ۳۵ درصد کاهش یابد.
وی به افزایش سهم بیمه سرمد در بازار بیمه کشور به 1/35 درصد اشاره کرد و افزود: حفظ ترکیب متوازن پرتفوی و بسترسازی برای تبلیغات گسترده در کنار بانک صادرات ایران در سال جاری بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهد گرفت.
.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

94  −    =  92