گرامپی کت، گربه معروف اینستاگرام مرد! + عکس

گرامپی کت، گربه معروفی که بخاطر داشتن چهره‌ای اخمو در فضای مجازی طرفداران زیادی داشت، مرد.

مرگ گربه اخمو که با نام گرامپی کت در فضای مجازی معروف شده بود، تیتر خبرگزاری‌هایی مانند CNN ،BBC و The New York Times شد. نام واقعی این گربه تاردار سوس بود و به گفته صاحبش، در هفت سالگی به دلیل عفونت مجازی ادراری درگذشت. صاحبش این خبر را در صفحه توئیترش منتشر کرده بود و به گفته او، گرامپی صبح روز سه‌شنبه از دست رفته بود.

حساب کاربری این گربه در اینستاگرام بیشتر از دو میلیون دنبال کننده دارد و افراد زیادی در توئیتر بعد از شنید خبر مرگ گرامپی کت، به بازنشر تصاویر او پرداختند.

آغاز معروف شدن این گربه به سپتامبر ۲۰۱۲ برمی‌گردد که برادر صاحب گرامپی تصاویر او را منتشر کرد و از آنجا که عده‌ای از مخاطبین ادعا کردند این تصاویر با برنامه فتوشاپ ساخته شده، صاحب گربه چند فیلم از او در یوتیوب بارگذاری کرد که تعداد بازدیدهای آن به سرعت به چند میلیون رسید.
 

گرامپی کت
cat02.jpg

به گفته خبرگزاری CNN گرامپی کت به سرعت منبع الهام پروژه‌های هنری، داستان‌های تصویری و طرح کفش‌های اسکیچرز شد و در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی مثل صبح بخیر آمریکا حضور داشت. سال گذشته یکی از شرکت‌های قهوه آمریکا برای استفاده از عکس گرامپی کت ملزم به پرداخت ۷۱۰هزار دلار شد. این گربه در زمان مرگش ۱/۵ میلیون دنبال کننده در توئیتر، ۲/۴ میلیون در اینستاگرام و ۸/۵ میلیون دنبال کننده در فیس بوک داشت.

گفته می‌شود که گرامپی کت به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شده بود و صاحبش شغل خود را رها کرده و مدیر برنامه گربه‌اش بود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  78  =  85