گزارش بیمه ملت از راهبری پوشش ریسک بزرگ‌ترین نفتکش‌های ایران

بیمه ملت به عنوان راهبر کنسرسیوم بیمه‌های ناوگان شرکت ملی نفتکش‌های ایران، از بزرگترین نفتکش‌های ایرانی که به منظور تعمیرات دوره‌ای به حوضچه خشک ایزوایکو منتقل شده بود، بازدید کرد.

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت با اشاره به حضور مدیرعامل بیمه ملت، معاون بازاریابی و فروش، مدیر بیمه‌های اتکایی و مسئول فنی بیمه‌های کشتی و هواپیما؛ بیان کرد: کاپیتان نصراله سردشتی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش نیز به همراه مدیران ارشد و اعضای هیات‌مدیره این شرکت در این بازدید که در منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران صورت پذیرفت، حضور یافتند.

یعقوب عظیمی، با تاکید بر این‌که انجام تعمیرات دوره‌ای این نوع از کشتی‌ها به دست متخصصان ایرانی انجام می‌پذیرد؛ بیان کرد: این کشتی از نوع VLCC و با تناژ ناخالص ۱۶۴۰۰۰ از بزرگ‌ترین نفتکش‌های فعال در حوزه انتقال نفت کشور است.

وی، این مهم را افتخاری برای ایران و شرکت بیمه ملت، به عنوان راهبر کنسرسیوم بیمه‌های ناوگان شرکت ملی نفتکش‌ ایران، ذکر کرد و افزود: از نظر تکنولوژی و رویداد، این اولین‌بار است که کشتی نفتکش با این عظمت به دست متخصصان ایرانی برای تعمیرات دوره‌ای سپرده شده است.

عظیمی، همچنین از بازدید یکی دیگر از شناورهای بی‌نظیر تحت پوشش بیمه ملت خبر داد و اظهار کرد: تیم مدیریتی بیمه ملت از شناور «دنا یک» (Dena1) نیز به عنوان یکی از بزرگترین و با ارزش‌ترین شناورهای ایران بازدید کرد.

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، شناور «دنا یک» را از شناورهای فعال در ارائه خدمات پذیرایی و اقامتی به کارکنان چاه‌های نفت (Hotling) حوزه‌های نفتی فراساحلی دانست که تحت پوشش بیمه ملت قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از دکل DCI1 اشاره کرد و ادامه داد: این دکل حفاری، پوشش‌های بدنه و ماشین‌آلات (H&M) و پوشش حمایت و غرامت (P&I) را از شرکت بیمه ملت دریافت کرده است.
گفتنی است؛ این بازدید روز چهارشنبه 5 تیرماه سال‌جاری در حوضچه خشک ایزوایکو در منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران صورت پذیرفت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  4  =