روایت مردی که خربزه خورد، پشیمان شد، اما هنوز می‌لرزد

همه پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا فرشاد احمدزاده را دوباره میان هواداران محبوب کنند. اتفاقی که ظاهرا قرار نیست رخ دهد.

بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس، حتی آرزوی متعصب‌ترین هواداران استقلال هم نبود. اصلا همین هم باعث شد وقتی که باشگاه تصویر عقد قرارداد او را در صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس قرار دارد، مجبور شود بخش کامنت‌ها را محدود کند. احمدزاده هم بخش کامنت همه پست‌های اینستاگرام خودش را هم محدود کرده و فعالیت زیادی هم در این شبکه اجتماعی ندارد. اما مشکل بزرگ پرسپولیسی‌ها با بازیکنی که روزگاری محبوب آن‌ها بود، دقیقا چیست؟

محبوبیت احمدزاده در پرسپولیس از میان رفته است چون خودش تصمیم گرفت باشگاه را در طلایی‌ترین دوران تاریخش ترک کند و راهی یک باشگاه نه چندان مطرح لهستانی شوند. ماندن او در پرسپولیس و کمک در مسیر صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، دقیقا همان چیزی بود که هواداران پرسپولیس از احمدزاده و هم‌تیمی‌هایش انتظار داشتند اما جدایی مهدی طارمی، رامین رضاییان و محسن مسلمان برای هواداران پرسپولیس خیلی هم عجیب نبود اما رفتن احمدزاده آن هم دقیقا در سخت‌ترین روزها، حسابی پرسپولیسی‌ها را عصبانی کرد. نکته مهم آن است که احمدزاده از نظر فنی خیلی هم بازیکن مطمئنی در ترکیب پرسپولیس نبود اما حضور و ماندنش در جمع سرخ‌ها، یک دل و هم‌زبان بودن پرسپولیسی‌ها را نشان می داد. حقیقتی که احمدزاده نتوانست پای آن ایستادگی کند.

حالا کمال کامبیابی‌نیا برای او استوری می‌گذارد و سید جلال حسینی در تمرینات باشگاه او را به سمت هواداران می‌برد اما باز هم هیچ چیز تغییر نکرده است. دیروز و وقتی سید جلال با فرشاد احمدزاده به سمت هواداران حاضر در تمرین پرسپولیس رفتند، هواداران شعارهایی دادند تا ثابت کنند احترام احمدزاده را فقط به دلیل احترامی که برای کاپیتان قائل هستند، حفظ خواهند کرد. 

از محبوب بودن تا تبدیل شدن به یک دشمن خونی، مسیری طولانی وجود دارد که فرشاد احمدزاده آن را به خوبی در کنار هواداران پرسپولیس طی کرده است. حالا او مانده و خانه‌ای که بازسازی‌اش، خیلی سخت‌تر از ترک آن است. درست شبیه به آن هم تصمیمی احمدزاده یک سال پیش گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  1  =