اهمیت مدیریت ریسک در سودآوری شرکت‌های بیمه

بهزاد ایثاری در گردهمایی روسای شعب آسماری تاکید کرد؛

یازدهمین گردهمایی سال 98 روسای شعب شرکت بیمه آسماری با حضور بهزاد ایثاری، رئیس هیئت‌مدیره، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی در ساختمان بیمه آسماری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسماری، اين گردهمایی كه باهدف تبادل‌نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود جهت محقق نمودن پرتفوی و بودجه تعیین‌شده سال 98 برگزار گردید.

بهزاد ایثاری رئیس هیئت‌مدیره بیمه آسماری به اهمیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه اشاره نمود و گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران و کارشناسان صنعت بیمه توجه به میزان ریسک شرکت و کنترل آن هست و البته توجه به این مقوله مهم یکی از موارد کلیدی در پیشرفت و سودآوری شرکت‌های بیمه می‌باشد.

وی همچنین نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت حضور بازاریابان و نمایندگان و شبکه فروش اعلام نمود و چگونه یافتن بازارهای سالم و آموزش افراد صادق و توانمند در جهت اطلاع‌رسانی صحیح به بیمه‌گذاران بیان نمود و در ادامه افزود: از مدیران شعب انتظار داریم تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان داشته باشند ، چراکه احقاق حقوق مشتریان از اصول اولیه شرکت بیمه آسماری است.

در ادامه علیرضا یزدان دوست مدیرعامل محترم ضمن قدردانی از تمام مدیران و روسای محترم شعب در خصوص ویژگی‌های مثبت شركت تصريح كرد: همكاران و نيروي انساني از نيروهاي فني، جوان، متخصص و زبده صنعت بيمه هستند و موفقیت گذشته و فعلی بیمه آسماری مرهون رقابت سالم و خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران است و همچنین بهترین تبلیغ برای هر شرکت بیمه ارائه پوشش موردنیاز جامعه، رسیدگی و جبران به‌موقع زیان بیمه‌گذاران است.

وی در خصوص وظايف مديران ستاد و روسای شعب در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع، عملكرد و اهداف پيش رو در جهت کسب پرتفوی پیش‌بینی‌شده و مزیت‌های رقابتی بیمه آسماری به ارائه نكات مهمي پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

63  +    =  64