زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر اعلام شد

برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌‌داران شرکت بیمه کوثر(سهامی عام) اعلام شد.

روابط‌عمومی و مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثراعلام کرد؛ زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌داران شرکت بیمه کوثر (سهامی عام) مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1397/12/29 که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 1398/04/31 سهام‌دار این شرکت هستند، مشخص شد.

نویدخاندوزی با بیان اینکه سهام‌داران حقیقی شرکت می‌توانند از تاریخ 1398/05/15 از طریق مراجعه به شعب بانک صادرات در سراسر کشور، با همراه داشتن کارت ملی و اعلام کد سهام‌داری، سود سهام مصوب مجمع عمومی سالانه منتهی به سال مالی1397 را دریافت کنند، افزود: سهام‌داران حقیقی می‌توانند از طریق فایل پیوست شماره یک، به‌منظور تکمیل مشخصات فردی خود و اعلام شماره حساب بانکی برای واریز سود سهام اقدام کنند.

وی افزود: سهام‌داران حقوقی نیز طبق قانون تجارت و براساس مهلت هشت ماهه، می‌توانند در تاریخ 1398/12/20 از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده و با فرم مشخصات درج شده در صفحه پیوست شماره 2، برای دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: صندوق‌ها، سبدهای سرمایه‌گذاری و شرکت‌های حقوقی، لازم است فرم تکمیل شده پیوستی شماره 2 را در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز شرکت به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک 24، طبقه 5، اداره امور سهام و مجامع شرکت بیمه کوثر ارسال کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

54  +    =  61