۱۱ گام استفاده از رسانه های اجتماعی برای شرکت های بیمه

رسانه های اجتماعی برای شرکت های بیمه هم می توانند به نفع آن ها عمل نموده و هم می توانند چالش برانگیز باشند. پیگیری ۱۱ گام اثبات شده زیر برای بازاریابی هر چه بهتر توسط رسانه های اجتماعی برای سازمان های بیمه پیشنهاد می شود.

رسانه های اجتماعی برای شرکت های بیمه و عوامل آن چالش هایی به همراه دارند. با این حال، رسانه های اجتماعی برای رونق کسب و کار بیمه بسیار مهم و اثرگذار هستند. به علاوه، جنبه های مفید و دارای امتیاز در مورد رسانه های اجتماعی از چالش های محتمل آن بیشتر است. آژانس های بیمه باید رویکرد عملی مناسبی را در خصوص  رسانه های اجتماعی را برای اطمینان از انطباق، اجتناب از مشکلات و برخورداری از مزایای موجود اتخاذ نمایند.

امروز ما  در مورد چگونگی رویکرد عملی نسبت به رسانه های اجتماعی برای سازمان های بیمه بحث خواهیم کرد. سپس یازده گام اثبات شده را شرح خواهیم داد.

  •   —شروع کار و درگیر شدن در رسانه های اجتماعی
  • —  گوش دادن و دنبال کردن رسانه های اجتماعی در مورد شرکت های بیمه
  •   —ایجاد محتوای محرمانه
  • — مطالعه دقیق مخاطب و جمعیت
  •  —استفاده مناسب از فیلم ها، عکس ها و ترکیب رسانه ها
  • —  از اطلاعات موجود استفاده کنید و دانشی را به اشتراک گذارید
  • — تنظیم لحن و بیان خود
  • — انطباق ایده های محتوا
  • — کلمات خود را به گفتار های مشخص تقسیم کنید
  • — پیدا کردن ایده های الهام بخش
  • — دوره های زمانی مناسب برای ایجاد و  نظم بخشیدن رسانه های اجتماعی برای شرکت بیمه
  1. شروع و درگیر شدن در رسانه های اجتماعی

انتظار می رود در سال ۲۰۱۹، برند های معتبر تجاری و کسب و کارها، و آژانس های بیمه حداقل حضور اجتماعی را در پروفایل های فیس بوک و یا توییتر داشته باشند. “طبق گزارش مرکز تحقیقاتی پیو، ۷۵ درصد از مردان آمریکایی و ۸۳ درصد از زنان آمریکایی از فیس بوک استفاده می کنند” . “با توجه به گزارش های وبسایت رسمی LIMRA، ۹۳ درصد از شرکت های بیمه زندگی، حساب کاربردی خود در رسانه های اجتماعی را تا سال ۲۰۱۵ ایجاد کرده اند”.  اگر می خواهید حساب کاربری در یکی از رسانه اجتماعی برای آژانس بیمه خود داشته باشید، باید با فیس بوک شروع کنید، سپس یک حساب کاربری توییتر ثانوی و اضافی را در طول زمان اضافه کنید.

در ابتدا، بهتر است تنها بر روی تنظیم پروفایل خود تمرکز کنید تا بهترین تصویر تجاری شما را نشان دهد. تا زمانی که حضور نام تجاری شما به طور کامل بهینه سازی نشده و تا زمان آماده شدن شما لازم نیست در مورد ارسال مطالب و یا درگیر شدن با افراد نگرانی خاصی داشته باشید.

در زیر روند بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور کامل شرح داده شده است، در حال حاضر، تمرکز ما بر روی مراحل ۱ و ۲ است.

فرآیند بازاریابی رسانه های اجتماعی

  1. بررسی حضور اجتماعی شما و همکاری با تیم های کاری برای درک اهداف برند و اهداف بازاریابی خود
  2. تجزیه و تحلیل موجودیت اجتماعی رقبای خود و ایجاد یک استراتژی اجتماعی برای نام تجاری سازمان
  3. اجرای و مدیریت استراتژی اجتماعی برند
  4. ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا و ارتباط با پیروان و زیر مجموعه ها
  5. مدیریت تمام کارکردهای رسانه اجتماعی سازمان یا آموزش دادن تیم خود و نحوه انجام آن
  6. بهینه سازی بر اساس داده های تحلیلی از کمپین های رسانه های اجتماعی شما
  7. افزایش پیروان اجتماعی، آگاهی از برند آنلاین و ترافیک وب هدفمند

هنگامی که نمایه های شما با توجه به استراتژی شما خوب ظاهر می شوند و براساس استراتژی مورد نظر خودتان طراحی شده است، وقت آن است که فعالیت خود را در این سیستم ها برنامه ریزی کرده و شروع به حل مراحل ۳ تا ۷ کنید.

در اینجا فعالیت هایی شرح داده شده است که می توانید برای افزایش میزان فعالیت برند خود در عرصه های اجتماعی انجام دهید.

فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی

—در صفحه فیس بوک برند خود، مانند صفحات کسب و کار محلی و سازمانی در فیس بوک خود را معرفی نمایید.

—پروفایل های کسب و کار محلی و سازمان  های دیگر در توییتر را دنبال کنید.

—نوشته هایی مانند پست های همه ی این شرکت ها و سازمان های محلی، و محتواهای های آن را در صفحه خود بنویسید.

—محتویات مفیدی به مشتریان عرضه کنید و چشم انداز سازمان خود را به نمایش بگذارید.

—آمار و اطلاعات پست را به عنوان یک متخصص بیمه به اشتراک بگذارید.

نکاتی در خصوص تعمیر و نگهداری خانه و مراقبت از ماشین یا برنامه ریزی بازنشستگی (بسته به هدف شما) را در صفحه خود انتشار دهید.

گاهی اوقات از کلمات کلیدی در #هشتگ ها استفاده کنید، اما با تمامی واژه ها این کار را انجام ندهید.

— تلاش کنید شخصیتان در این فضا دوستانه و مفید باشد.

— تصاویر و سایر رسانه های آژانس و تیم خود را به اشتراک بگذارید.

—وبلاگ های با ارزش مرتبط با امور بیمه را به اشتراک بگذارید و به صورت آنلاین آن ها را بخوانید.

— پست های وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی بنویسید و به اشتراک بگذارید.

هنگامی که این فعالیت ها را شروع می کنید، شروع به مشاهده بیشتر و بیشتر اعلان های مربوط به صفحه، اشتراک گذاری پست ها و پیام های مستقیم خواهید کرد. اگر شما ردیابی ترافیک وب سایت خود را به طور دقیق در برنامه کارتان داشته باشید، باید افزایش ترافیک را نیز مشاهده کنید – که از دو کانال جدید در فیس بوک و توییتر آمده است. شرکت های بیمه تولید کننده های قابل توجهی در رسانه های اجتماعی تولید می کنند.

بنابر گزارش های وب سایت Property Casualty 360, که یک پایگاه خبری در زمینه امور بیمه است “بازاریابی اجتماعی برای نسل پیشرو یک راه مقرون به صرفه برای جذب مخاطب و مشتری است. از تمامی شرکت هایی که در بازاریابی اجتماعی فعالیت می کنند، ۴۵ درصد گزارش می دهند که هزینه های بازاریابی خود برای نسل پیشرو را کاهش داده اند و ۲۴ درصد از آنها گفته اند که درآمد آنها به طور خاص از استفاده از رسانه های اجتماعی برای این منظور افزایش یافته است.” اما آن ها می گویند: “با وجود اینکه ۹۳ درصد از آژانس ها گزارش می دهند که برخی از اقدامات بازاریابی اجتماعی را در پیش می گیرند، ۶۴ درصد از آنها بازده سرمایه گذاری را اندازه گیری نمی کنند.”

بنابراین، اگر قصد دارید وقت و تلاش خود را برای فعال شدن در رسانه های اجتماعی انجام دهید و امیدوار باشید که این اقدام منجر به تولید شود. اطمینان حاصل کنید که یک سیستم ردیابی وجود دارد که به شما کمک می کند تا نتایج خود را از تلاش هایتان تجزیه و تحلیل کنید.

  1. گوش دادن و دنبال کردن رسانه های اجتماعی در مورد شرکت های بیمه

تا زمانی که شما در رسانه های اجتماعی شرکت نکنید، نمی توانید از آن برای گوش دادن به مشتریان خود و تجزیه و تحلیل رفتار رقبا استفاده کنید. این امکان می تواند به عنوان ابزاری برای گوش دادن به رسانه های اجتماعی در نظر گرفته  شود و نیز راهی عالی برای حفظ مشتریان و حفظ رقابت میان شما و رقبایتان است. علاوه بر جذابیت های موجود در پیروی از کسب و کارهای محلی و سازمان ها، از شرکا، مشتریان و چشم اندازها نترسید.

به این ترتیب می توانید به روز رسانی های خود را در حسابهای خود مشاهده کنید و به آن ها و فعالیت آن ها توجه کنید. تماشای رقابت خودتان در عرصه های  اجتماعی به ایجاد بینشی عالی برای بازاریابی کمک می کند. اگر واقعا می خواهید آن را یک گام بیشتر به پیش ببرید، می توانید در یک برنامه هزینه کنید تا سیستم عامل های اجتماعی را به سوی نام تجاری یا سایر کلمات کلیدی شما هدایت کند.

 

در اینجا در بخش بیمه ثانویه یا بیمه اتکایی، ما برای اشاره به نام تجاری خود همه رسانه های اجتماعی و کل وب را تحت نظارت می گذاریم. بخش هشدار، هر زمانی که کسی در هر کجا به ما اشاره می کند هشدار می دهد به طوری که ما هیچ گاه رهبری دقیق، فرصت برای تعامل با چشم انداز و یا تعامل با مشتریان  را از دست نمی دهیم.

امکاناتی که برنامه ما از آن ها استفاده می کند یک خوراک است که شامل ذکر نام تجاری در همه جا به صورت آنلاین در یک مکان با اطلاعیه های مورد نظر می باشد، آنچه در ظاهر امر به نظر می رسد این است:

نظارت بر برند بیمه ثانویه در رسانه های اجتماعی و با نگاهی عمیق تر به آن، چند چشم انداز مورد نظر برای سازمان و یک شیوه گفتار صمیمی و دوستانه.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای شرکت های بیمه

برای آژانس هایی با مکان های متعدد و یا کارمندان از راه دور – برنامه هایی مانند این واقعا می تواند به شما کمک کند نگاهی بهتر به نام تجاری آژانس خود داشته باشید و به سرعت به هر کسی که با شما به صورت آنلاین صحبت می کند، پاسخ دهید.

گوش دادن به مخاطبان مورد نظر خود در رسانه های اجتماعی نیز یک راه عالی برای تولید ایده های جدید برای برنامه هایتان به منظور تدوین کمپین های بازاریابی شما خواهد بود. این بهترین راهنمایی است که من برای یادگیری نحوه ایجاد ایده های محتوایی مرتبط با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کرده ام. این راهنمایی واقعا شما را به روشی گام به گام، با تصاویر، در مورد چگونگی استفاده از انواع سیستم عامل های اجتماعی برای نظارت بر مخاطبان هدف هدایت می کند.

  1. ایجاد محتوای محرمانه

وقتی که بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنعت بیمه وارد  می شود هر عامل، کارگزاری یا مشاوری باید از برخی از استراتژی های مؤثر و کارآمد مطلع شود.

شش مرحله یا راهنمایی بعدی در مورد راه های شرکت های بیمه در رسانه های اجتماعی برای ایجاد محتوای بهتر تمرکز می کنند. محتوای محرمانه باید بدین گونه باشد:

  • مربوط به مخاطبان شما باشد
  • منحصر به نام تجاری شما باشد
  • خوب فرمت شده باشد
  • در ارائه اطلاعات با ارزش مفید باشد

بنابراین، اکنون که ما می دانیم چه محتوایی مؤثر است، بیایید یاد بگیریم که چگونه محتوای رسانه های اجتماعی بیمه خود را به شکلی قانع کننده و مفید تهیه و تنظیم کنیم. اولین چیزی که باید انجام دهیم این است که مخاطبان ما را به درستی و به آن صورت که هستیم ببینند.

  1. مطالعه دقیق مخاطب و جمعیت

هنگام ایجاد محتوای قانع کننده، ابتدا باید مخاطبان خود را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که برخی از جزئیات مهم در مورد آنها را می دانید. درک این ویژگی ها درباره مخاطبین شما مهم است:

  •  مخاطب چه کسی است؟ – مرد است یا زن، سن او چقدر است؟
  • مخاطب کجا است – اهل کدام ایالت است، در چه شهری زندگی می کنند و کد پستی او مربوط به چه منطقه ای است؟
  • شغل مخاطب چیست –  شغلی که در حال حاضر در دست دارد چیست؟
  • شرایط زندگی آن ها به چه صورت است – آیا صاحب خانه هستند؟ چند فرزند دارند؟ دارای وسایل نقلیه هستند؟ وسیله نقلیه آن ها یک موتور سیکلت و یا قایق است؟

بدیهی است، شما نمی توانید تمام این جزئیات را در مورد همه افراد بدانید، اما هرچه بیشتر در مورد هر شخص در مخاطبان خود، بهتر است. به عنوان یک بازاریابی نمایندگی بیمه در رسانه های اجتماعی، گروه خاصی از افراد وجود دارد که می خواهید بیشتر از دیگران هدف قرار دهید. برای اینکه بازاریابی اجتماعی و محتوایی شما تاثیر بزرگی داشته باشد، شناسایی مخاطبان هدفمند خود، حتما باید انجام گیرد.

اگر نمی دانید مسائل و نیازهای مخاطبان خود  را نمی دانید، نمی توانید شروع به ایجاد مطالب مفید برای آن ها کنید. بنابراین شروع به مطالعه مخاطبین خود در اسرع وقت نموده  و در ادامه  آن ها را در طول زمان تجزیه و تحلیل کنید.

برای اطلاعات برتر درباره مخاطبان خود، ما یک داشبورد تحلیل آگهی های سفارشی اجتماعی ارائه می دهیم تا برای شرکت های بیمه، مخاطبان اجتماعی را در سراسر سیستم عامل های چند رسانه ای اجتماعی مطالعه کنید. فیس بوک بینش مخاطبین رایگان را ارائه می دهد که گاهی اوقات مفید می باشد.

  1. استفاده مناسب از فیلم ها، عکس ها و ترکیب رسانه ها

 در گام بعدی، به یاد داشته باشید که محتوای شما نه تنها بایستی حول مقالات و مطالب مربوط به ماهیت کارتان کار شود، بلکه باید شامل تصاویر جذاب و کلیپ های ویدئویی نیز باشد. در حقیقت، با توجه به گزارش های HubSpot  یک شرک توسعه دهنده نرم‌افزار برای بازاریابی ربایشی ( ارائه و به اشتراک گذاری مطالب مفید، کاربردی و ارزشمند در قالب انواع گزارش، کتاب‌های الکترونیکی، وبینار، ویدئوهای آموزشی، پادکست، خبرنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی برای مشتریانی است که بدنبال کسب اطلاعات در زمینه‌ای خاص هستند.) است. “۳۲٪ از بازاریابان می گویند تصاویر بصری مهم ترین شکل محتوای کسب و کار را دارند، و وبلاگ نویسی در درجه دوم (۲۷٪)” است.  همچنین، در اینجا مواردی نیز از سیسکو بیان شده است. “سیسکو پروژه هایی را انجام می دهد که ترافیک اینترنت جهانی از فیلم ها تا سال ۲۰۲۱ در حدود هشتاد و دو  درصد کل ترافیک اینترنتی مصرف کننده را تشکیل می دهد.”

همانطور که می بینید، دیگر رسانه ها برای استفاده از پیام خود در شبکه های اجتماعی از راه های متنوعی بهره می برند. اینفوگرافیک همچنین یک راه عالی برای اطمینان از این موضوع است که پست های شما توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. استفاده از رسانه های تصویری یک راه عالی برای جذب توجه است و همچنین نشان می دهد مشتریان بالقوه شما در برخورد با موارد انتشار یافته از سوی شما  چگونه عکس العمل نشان می دهند و تا چه حد به دنبال خواندن آن خواهند رفت.  بنابراین، به یاد داشته باشید که تصاویر را جذاب  و گیرا و با استفاده از پیام های کوتاه، موجز، شیرین، ساده و آموزنده نگه دارید!

  1. از اطلاعات موجود استفاده کنید و دانشی را به اشتراک بگذارید

بازاریابانی موفق هستند که  در راستای اطلاعات مفید  هدایت می شوند. تنها تلاش برای متقاعد کردن مردم به انجام اقداماتی خاص  بدون ارائه آمار و اطلاعاتی که باعث استدلال قانع کننده ای شود – موثر نخواهد بود.  همانطور که همه ما می دانیم، دنیای علم و دانش بسیار گسترده است. بنابراین، به یاد داشته باشید که باید تحصیلات خود را ادامه دهید و خود را به عنوان یک متخصص در زمینه های خاصی از قبیل قوانین مالی جدید، رویداد های اقتصادی و سایر روند های صنعت بیمه در میان دیگران نشان دهید.

ادامه دادن تلاش های بازاریابی  با این رویداد های صنعتی و تغییرات هر روزه،  بسیار مهم است. اگر شما به دنبال جذب مشتریان بالقوه از طریق محتوای رسانه های اجتماعی هستید، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دانش و اطلاعاتی که ارزش دارد، را به اشتراک می گذارد.

در اینجا برخی از موثرترین داده های محرک بازاریابی محتوا برای ایجاد مخاطب معرفی می شود:

  1. گراف ها و نمودارها
  2. اینفوگرافیک
  3. جداول و صفحات گسترده
  4. کتاب الکترونیکی
  5. اوراق سفید (نوعی گزارش معتبر یا راهنما برای کمک به خوانندگان است که به منظور درک یک مسئله، حل یک مشکل، یا اتخاذ یک تصمیم تدوین می‌گردد.)
  6. مطالعات موردی خارج از کشور

به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش واقعی به سوالات و گفتگو های دقیق تر درباره خدمات و سیاست های بیمه ای منجر خواهد شد. هنگامی که این تاکتیک کوچک اما موثر انجام می شود، شما به مشتریان خود داده هایی واقعی ارائه می دهید و اعداد نه تنها اعتماد و موقعیت شما را به عنوان یک مقام، نثبیت می کنند،  بلکه مخاطبان خود را مجبور می کنند طبق پیشنهادات و راهبردهای شما اقدام کنند.

  1. تنظیم لحن و بیان خود

هنگامی که شما شروع به تلاش برای نوشتن مطالب برای رسانه های اجتماعی می کنید، به دلایلی می توانید حیطه نویسندگی را تجربه کنید. به عنوان مثال، هنگام نوشتن درباره بیمه زندگی، این موضوع می تواند یک کار بسیار دشوار باشد.

همانطور که احتمالاً از قبل می دانید، موضوع بیمه عمر یک موضوع ملموس است و قطعا باید به شیوه ای تا حد امکان ظریف مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، عوامل مورد نظر در این زمینه بسیار حساس و قابل تامل هستند و در هنگام صحبت در مورد آن ها با کمک نوع خاصی از انرژی و فن بیان نیاز دارید  تا بتوانید پیام خود را به درستی منتقل کنید.

مثبت بودن خوب است، اما به طور قطع همواره موجب افزایش فروش و یا مشوق مصرف کننده برای خرید نیست. علاوه بر این، شما می بایست یک رویکرد مناسب را به کمک مشاوره و آموزش برای مشتریان خود بیابید. تا بتوانید به سادگی در مقابل آن ها پاسخ ها و اطلاعاتی را که لازم است به کار برده و تصمیم گیری کنید. بهتر است قبل از گفتن اینکه به نظر شما کدام بیمه کاربردی تر است صبر کنید تا آن ها از شما بپرسند که کدام بیمه های زندگی را باید بخرند. به یاد داشته باشید که شما در حال تلاشی سخت برای ایجاد و پرورش ارتباط با مشتریان خود بدون  استفاده بیش از حد از مسائل و گفتمان فنی هستید.

  1. انطباق ایده های محتوا

همانطور که قبلا ذکر شد، در واقع نشستن و نوشتن مطالب آسان تر از انجام دادن کار است. در هنگام نوشتن یک پست برای وبلاگ خود خیلی دلسرد نشوید. شما می توانید مقاله های  عمومی بهره ببرید و دوباره آن را با پیچ و تاب  تغییر داده و مطلب منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که خلاقیت در حال جریان است زیرا جهان همیشه برای نسخه منحصر به فرد شما مشتاق و چشم انتظار است!

شما هرگز مطالب و مقالات دیگر را به طور مستقیم  کپی کرده و محتوایی را رونوشت کنید. اگر می خواهید یک مطلب را از وب سایت دیگر نقل قول کنید، این کاملا درست است، فقط باید یک پیوند را به صفحه ای که نقل قول می کنید، اضافه کنید. به این ترتیب، اگر مقاله ای با عنوان «درک بیمه عمر» پیدا کنید، به شما ایده های محتوا عالی می دهد. شما می توانید مقاله را در وبلاگ خود بازنویسی کرده و آن را “یک معرفی در مورد بیمه عمر ۱۰۱” بنامید و با الهام از آن موارد مورد نظر را در بازنویسی به آن افزوده یا تغییر دهید. اگر به مشکل برخورده اید و زمان زیادی را برای ایجاد محتوا از دست می دهید، سعی کنید مطالب دیگری را در مورد موضوع پیدا کنید و آن را با محتوای مورد نظر خود تطبیق دهید.

  1. کلمات خود را به گفتار های مشخص تقسیم کنید

نکته اینجا این است که مطالب خود را با هدف جمع بندی خاص خود بنویسید. اگر شما یک شهر خاص را هدف قرار می دهید مطمئن باشید که محتوای شما متناسب با بازار محلی آن است. و در حالی که خودتان در آن جا هستید، مطمئن باشید که آن را بهتر از هرکسی به مخاطبان خود معرفی می کنید!

اگر شما برای جمعیت بالای ۶۰ ساله مطلب می نویسید، از استفاده از به کار بردن اصطلاحات و صحبت های  افراد نسل هزاره  مانند “شخص” “اضافی”  و “نوبت” خودداری کنید. امیدوارم این را  بدانید که مطمئنا، برخی از مادربزرگ ها هم وجود دارد که با نوع گفتار نسل های جوان تر آشنا هستند، اما شما همواره باید اکثریت مخاطبان خود را برای تنظیم نوشته هایتان مد نظر قرار دهید.

  1. پیدا کردن ایده های الهام بخش

در برخی موارد، الهام گرفتن کمی سخت است و این چیزی است که بیش از همه مهم و اثر گذار است! بنابراین، اگر شما از یک پرونده پیچیده در حیطه  نویسندگی رنج می برید، فقط به آنچه که در بحث رقابت انجام می شود نگاه کنید. شما همچنین می توانید برخی از ایده های محتوایی رسانه های اجتماعی را از پست های رسانه های اجتماعی حق بیمه زندگی و حق بیمه رایگان ما و راهنمای ما در بخش تبلیغات فیس بوک برای عوامل بیمه زندگی دریافت کنید.

هنگامی که شما در مسیر خود توقف کرده اید، فقط به فیلم ها نگاه کنید و وبلاگ ها را بخوانید تا ببینند دیگران چگونه هستند و حتی می توانید برخی از تحقیقات را برای جمع آوری اطلاعات از طریق نشریات صنعتی انجام دهید. همه این ها به شما کمک می کند تا ایده های جدیدی را به دست آورید که می توانید آنها را از طریق بازاریابی رسانه ای استراتژیک به مخاطبان خود منتقل کنید.

  1. دوره های زمانی مناسب برای ایجاد و نظم بخشیدن رسانه های اجتماعی برای شرکت بیمه

خوب، این ۱۱ اقدام ثابت شده برای رسانه های اجتماعی برای شرکت های بیمه است. خیلی ساده به نظر می رسند نه؟ مزاح کردم!  من می دانم که چطور چیزهای شده در عین حال در عصر دیجیتال می توانند دشوار باشند، زیرا تکنولوژی به طور مداوم تغییر می کند. بنابراین اگر پلتفرم بیمه اتکایی یا ثانویه را در این نقطه قرار ندهم، در حق خوانندگانم بدخدمتی کرده ام.

در حال حاضر، برای مشتریان بیمه اتکایی یا ثانویه رسانه های اجتماعی سفارشی مارک دار و محتوای وبلاگ ایجاد شده و برای همه آن ها مطالب را در کلیه پروفایل های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. مشتریان ما به معنای واقعی کلمه فقط به چند کلیک برای اتصال به حساب های رسانه های اجتماعی خود نیاز دارند، مانند این

اتصال رسانه های اجتماعی به بیمه اتکایی یا ثانویه، و سپس ما پروفایل های خود را  با محتوای سفارشی، جذاب و آموزشی در اختیار آن ها قرار می دهیم. این درست است که محتوا و به اشتراک گذاری خودکار انجام شده است. با استفاده از بیمه اتکایی یا ثانویه شما وقت ارزشمند خود را صرف تلاش برای حفظ ذهن خود و رسیدن به چشم انداز های جدید در رسانه های اجتماعی حفظ کرده، و ما آن را برای شما انجام می دهیم. اگر به نظر می رسد که این راه برای شما مفید است، پس قبل از اینکه ما را ترک کنید، مطمئن شوید که نسخه ی نمایشی را دریافت کرده اید.  شما همچنین خواهید دید که چگونه چت روم بیمه ما به گسترش چشم انداز تان در این عرصه کمک می کند.

 
 
منبع: leadsurance
ترجمه شده در گروه مجله بیستک به قلم  آناهیتا قوامی

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  2  =