خرید گرانترین آپارتمان دنیا توسط دیوید و ویکتوریا بکام

دیوید و ویکتوریا بکام قصد دارند یکی از گرانترین آپارتمان های دنیا را بخرند.

دیوید و ویکتوریا بکام در حال آماده شدن برای زندگی جدیدشان در میامی هستند. این زوج که 20 سال از مراسم ازدواجشان می گذارد در حال جستجو برای خانواده در فلوریدا هستند. خانواده بکام زندگی خود را در لس آنجلس رها می کنند تا برای دوران جدید زندگی خود به عنوان مالکان باشگاه "اینترمیامی" آماده شوند و به همین خاطر گران ترین آپارتمان دنیا را انتخاب کردند.

دیوید بکام در سال 2007 به باشگاه لس آنجلس گالکسی ملحق شد. او بعد از آن مدتی در تیم هایی نظیر میلان و پی اس جی هم بازی کرد اما ترجیح داد که محل اصلی زندگی خود را به آمریکا منتقل کند. او پس از رسمی شدن انتقالش به اینترمیامی، حالا می خواهد برای زندگی به فلوریدا برود. بکام و همسرش ویکتوریا نگاهشان را به یک آپارتمان مبله در منطقه "موزه هزار" جلب کرده اند تا در گران ترین آپارتمان دنیا زندگی کنند.

این آپارتمان 63 طبقه 215 متر ارتفاع دارد که نزدیک به 100 نفر در آن سکونت می کنند.  آپارتمانی که بکام و همسرش انتخاب کرده اند، 40 میلیون یورو قیمت دارد هر چند که در این ساختمان می توان اپارتمان پنج میلیون یورویی هم پیدا کرد.

زاها حدید ، آرشیتکت فقید، طراحی این آپارتمان را به عهده داشته است. خانه های این ساختمان دو، سه یا پنج خواب دارد و رخی از آنها دوبلکس یا حتی سه طبقه است.  بر بام این آپارتمان یک فرودگاه هلیکوپتر هم نصب شده است که بدین ترتیب با آن دیوید و ویکتوریا می توانند خیلی راحت به استادیوم اینتر میامی بروند.

منبع: footballi.net

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

29  −  28  =