آیا مدیران بازاریابی فاقد تجربه فروش ، در صنعت بیمه می توانند موفق باشند ؟ / علیرضا زراعی
در بسیاری از قراردادهای بیمه ای امروزه بهتر از بیمه گران و نمایندگان فروش ایشان توسط بیمه گذاران و کارشناسان آنها بصورت گذشته نگر بررسی شده و از دریافت خسارتهای ادواری در ازای حق بیمه های پرداختی ولو بصورت کاملا مبتدی آکچوری بدوی حاصل و در مذاکرات طرفین مستند قرار می گیرد . فاجعه این جاست که بیمه گران نیز غالبا با همین متدولوژی حق بیمه های بازار را تحلیل و بر پایه آن فروش خود را استوار میکنند.
موضوعات مطرح شده در پاراگرافهای پایانی مقاله که نشان از نبود یا کمبود دیدگاه علمی در شرکتهای بیمه و شبکه فروش، به نظرم یکی از بزرگترین گرفتاریهای صنعت است.