تخفیف۲۵ درصدی و تقسیط بیمه‌ موتوریها

رییس بیمه مرکزی از تخفیف ۲۵ درصدی و در نظر گرفتن شرایط پرداخت اقساط حق‌بیمه‌های موتورسواران خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،محمد کریمی، به نقل از ایسنا با اشاره به دیه 126 میلیون تومانی عنوان کرد: اکنون بسیاری از رانندگان موتورسیکلت‌ها فاقد بیمه‌نامه هستند. به همین دلیل برای موتورسواران هرچند حق بیمه 125 هزار تومانی در نظر گرفته شده بود، اما اعلام کرده‌ایم به آن‌ها 20 درصد تخفیف دهند و تا 25 درصد باقی‌مانده را نقدی نگیرند تا بتوانند به صورت تقسیط پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه شرکت‌های بیمه‌ای این تخفیف را لحاظ خواهند کرد؟ گفت: بیمه ایران به عنوان طرف قرار‌داد صندوق خسارات‌ به همه نمایندگان و شعبات خود این موضوع را ابلاغ کرده و به شرکت‌های بیمه‌ای دیگر هم گفته‌ایم که از این فرصت استفاده کنند. در این مورد با بیمه ایران تفاهم‌نامه هم منعقد شده، اما این بیمه اعلام کرده که بیش از 30 درصد افراد به آن‌ها مراجعه نکرده‌اند.

این در حالی است که به گفته مدیر عامل بیمه دی، این شرکت، این تخفیف و پرداخت اقساط را لحاظ نمی‌کند. مراجعه به شعب بیمه رازی نیز تایید می‌کند که شعب آن بیمه هم تسهیلات مورد اشاره رییس کل بیمه مرکزی را اعمال نمی‌کنند. به همین دلیل به نظر می‌رسد تنها بیمه ایران تسهیلات مورد اشاره رییس کل بیمه مرکزی را لحاظ می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

22  +    =  25