برترین بانک‌های آلمانی کدامند؟

حدود ۱۸۰۰ بانک در حال حاضر در آلمان فعالیت دارند.

موسسه " کورپوریت فایننس" در گزارش جدید خود به معرفی برترین بانک‌های آلمانی پرداخت. نظام بانکی درآلمان شامل بانک‌های خصوصی، عمومی و اتحادیه‌ای است. در حال حاضر حدود ۱۸۰۰ بانک در آلمان فعالیت دارند که ۲۰۰ بانک خصوصی هستند. موسسه رتبه بندی " مودی" نظام بانکی آلمان را باثبات رتبه بندی کرده است. در ادامه با برترین بانک‌های آلمانی اشنا می‌شوید:

۱-دویچه بانک

بزرگ‌ترین بانک آلمانی که در سال ۱۸۷۰ میلادی تاسیس شد و در بسیاری از مناطق جهان از جمله اروپا، آمریکا و آسیا- اقیانوسیه فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر فرانکفورت قرار دارد و ۱۰۰ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۲- کومرتس بانک

یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های آلمانی که در سال ۱۸۷۰ میلادی تاسیس شد و در ۵۰ کشور از سراسر جهان فعال است. مقر اصلی این بانک نیز در شهر فرانکفورت قرار دارد و ۴۹ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۳- کا اف و بانک

یکی از بانک های دولتی آلمانی که در سال ۱۹۴۸ میلادی تاسیس شد. این بانک بیشتر در حوزه تامین مالی پروژه‌های مختلف در آلمان و اروپا فعالیت دارد. دو مقر اصلی این بانک در شهر فرانکفورت و برلین قرار دارند و ۵۹۰۰ نفر نیز در استخدام آن هستند.

۴- دی زد بانک

این بانک آلمانی که در سال ۲۰۰۱  میلادی تاسیس شد و در آلمان، انگلیس، آمریکا، هنگ کنگ و سنگاپور فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر فرانکفورت قرار دارد و ۲۹ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۵- یونی کردیت فرآینزبانک

یکی از بزرگ‌ترین بانک های آلمانی که در سال ۱۹۵۵ میلادی تاسیس شد و در بسیاری از مناطق جهان از جمله آلمان، انگلیس، ایتالیا، لوکزامبورگ، کانادا، آمریکا و آسیا- اقیانوسیه فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر مونیخ قرار دارد و ۸۵ هزار نفر نیز در سراسر جهان استخدام آن هستند.

۶- لندس بانک

یکی از بزرگ‌ترین بانک های آلمانی که در سال ۱۹۵۳ میلادی تاسیس شد و در بسیاری از مناطق جهان از جمله آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر فرانکفورت قرار دارد و ۶۰۰۰ نفر استخدام آن هستند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  53  =  58