بانک « اچ‌اس‌بی‌سی» 10 هزار فرصت شغلی خود را کم می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشره هلدینگ اچ‌اس‌بی‌سی در نظر دارد تا 10 هزار فرصت شغلی خود را کم کند و بیشتر این مشاغل در میان نقش‌های با پرداختی بالا هستند.

به نقل از اسپوتنیک، بر اساس گزارش‌های منتشره هلدینگ اچ‌اس‌بی‌سی در نظر دارد تا 10 هزار فرصت شغلی خود را کم کند و بیشتر این مشاغل در میان نقش‌های با پرداختی بالا هستند زیرا نوئل کوئین، مدیر ارشد اجرایی موقت آن در نظر دارد تا هزینه های این گروه بانکداری را کاهش دهد.

به گزارش فایننشال تایمز به نقل از دو منبع آگاه، این طرح نشان دهنده بلندپروازنه‌ترین تلاش‌های این بانک در سال‌های اخیر برای کاهش هزینه هاست.

به گفته یک منبع آگاه به رویترز در ماه آگوست، کوئین پس از رفتن غیرمنتظره جان فلینت، مدیر ارشد اجرایی موقتی این بانک شد. از آن زمان کوئین می‌گوید این بانک به تغییر نیاز دارد.

به گفته یک منبع آگاه، این بانک زمانی‌که نتایج گزارش سه ماهه سوم خود را در اواخر این ماه منتشر می کند، در مورد کاهش فرصت‌های شغلی صحبت خواهد کرد.

این کاهش فرصت‌های شغلی پس از این عنوان شد که اچ‌اس‌بی‌سی اعلام کرد به همکاری با حدود 4 هزار نفر در سال جاری پایان خواهد داد و یک چشم‌انداز تجاری تیره‌تر به علت بی‌ثباتی‌های بین‌المللی از جمله جنگ تجاری آمریکا و چین، یک چرخه سیاست‌های انقباضی، ناآرامی‌ها در بازار هنگ‌کنگ و برگزیت منتشر کرد.

منبع: فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  9  =