رضائی در مقام سرپرست برای کارکنان بیمه ایران پیامی ارسال کرد / رویکردهای اصلاحی موجود استمرار می یابد

تمامی سیاست ها و خط مشی های مرتبط با اصلاح و بهبود شرایط شرکت در حوزه های فنی، مالی، عملیاتی و پشتیانی و به ویژه رویکردهای پاسخ محور که در قبال کارکنان، شبکه فروش، بیمه گذاران و ذینفعان ضروری است استمرار یابد.

به گزارش ریسک نیوز ، امروز وزیر اقتصاد در حکمی محمد رضائی را به عنوان سرپرست بیمه ایران برگزید و محسن پورکیانی را به عنوان عضو هیات مدیره بیمه البرز منصوب کرد.

محمد رضائی در پی انتصاب به عنوان سرپرست شرکت بیمه ایران برای کارکنان این شرکت بیمه پیامی ارسال کرد که در کانال تلگرام این شرکت منتشر شد:

سعادت خدمت در شرکت سهامی بیمه ایران، اولین و بزرگترین شرکت بیمه ای کشور عطیه ای است که شکر آن بر یکایک همکاران در هر رتبه و جایگاهی واجب است. شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و نقش بی بدیل بیمه ایران در حوزه های اقتصادی و انتظارات وسیعی که از این شرکت به عنوان بنیانگذار و لنگرگاه صنعت بیمه وجود دارد بار مسئولیت را بر شانه همه ما سنگین تر و قطعاً بدون کوچکترین وقفه ای همه امور می بایست در مسیر اجرای برنامه های مدون قرار گیرد و در این راستا تمامی سیاست ها و خط مشی های مرتبط با اصلاح و بهبود شرایط شرکت در حوزه های فنی، مالی، عملیاتی و پشتیانی و به ویژه رویکردهای پاسخ محور که در قبال کارکنان، شبکه فروش، بیمه گذاران و ذینفعان ضروری است استمرار یابد.

اینجانب نیز ضمن قدرشناسی از زحمات و اهتمام صورت پذیرفته در سال های اخیر با توکل به الطاف لایزال الهی و به ویژه امید به همراهی شما بزرگواران از هیچ تلاشی برای اعتلای روزافزون شرکت و تحقق سیاستهای مجمع محترم بیمه ایران مضایقه نخواهم نمود.

رجاء واثق دارم با ظرفیت های سرشار از تجارب مفید سرمایه انسانی شرکت و بکارگیری تمامی پتانسیل های موجود توأم با وحدت و انسجام بیش از پیش در خدمت رسانی شایسته به مشتریان، بیمه گذاران و مردم عزیز ایران اسلامی و شکوفایی بیمه ایران بالاخص حفظ و ارتقاء جایگاه رفیع شرکت گامهای ثمربخشی برداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  5