بررسی نقش بیمه عمر در کسب و کار

به نقل ازسایت نیویورک تایمز بیمه زندگی از کار شما محافظت می کند و کارکنان ماهر را تشویق به پیوستن به کسب و کار شما می کند.در واقع بیمه عمر، زندگی بیمه گذار را بیمه می کند حال این امر می تواند شامل حال یک کارمند کلیدی،شریک یا مالک در کسب و کار شما باشد.

به گزارش ریسک نیوز،بیمه عمر در حوزه کسب و کار شامل دو نوع سیاست است:

1. بیمه مدت دار: این نوع بیمه ساده ترین شکل بیمه است.که تنها زمانی که در طول مدت تعیین شده مرگ رخ می دهد پرداخت می شود.حال ممکن است مدت مذکور تا 30 سال باشد.

بعد از مدت تعیین شده بدون توجه به حق بیمه های پرداخت شده در طول این مدت، این سیاست خاتمه می یابد.

2. بیمه تمام عمر: بیمه تمام عمر، بیمه عمر است که تا زمانی که حق بیمه پرداخت می شود همچنان ادامه دارد.بدین صورت که بیمه گر به سن و سلامت کنونی شما توجه دارد وبا بررسی نمودار طول عمر شما عمر تقریبی شما را پیش بینی می کند.

بیمه گر حق بیمه ماهانه بسیار بالاتر از حدی که در جوانی شما لازم است اما بسیار کمتر از مورد نیاز زمان سالمندی به شما پرداخت می کند.البته این سطح خارج از حق بیمه در طول دوره بسیاری سالهاست است.

سه گونه از بیمه های تمام عمر وجود دارد که به ارائه گزینه های سرمایه گذاری و یا حق بیمه متغیر می پردازد: زندگی متغیر، زندگی جهانی، و زندگی متغیر جهانی.

ممکن است برای کارکنان خود و یا در برنامه مالی شخصی گزینه های خوبی در نظر بگیرید. اما برای اهداف بیمه ی کسب و کار این گزینه ها لازم نیست.

همچنین شرکتهای بیمه، بیمه مدت دار قابل تبدیل ارائه می دهد که می تواند به بیمه تمام زندگی تبدیل شود.اما این نوع سیاست ها هم فراتر از محدوده بیمه کسب و کار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

97  −    =  91