بیمه البرز برای هفتمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه البرز، بر اساس بررسی صورت‌های مالی سال 1397، بیمه البرز سال 1397 نیز با کسب نسبت توانگری 122 درصد در سطح یک توانگری و وضعیت مطلوب قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، بر اساس اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز از سال 1391 تا کنون توانسته است سطح یک توانگری مالی را در بین شرکت‌های بیمه کسب کند.

بنابراین گزارش، شرکت‌های دارای سطح یک توانگری مالی، شرکت‌هایی هستند که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی بالای 100 درصد برخوردارند.

بنابر آیین نامه شماره ۶۹ شورالی عالی بیمه توانگری مالی موسسات بیمه دارای پنج سطح است که سطح یک بالاترین سطح توانگری مالی بیمه گر به شمار می آید.

برهمین اساس و در راستای اجرای آیین نامه توانگری مالی، بیمه مرکزی با اعلام سطوح توانگری شرکت‌های بیمه، به عموم هموطنان و بیمه‌گزاران توصیه کرده است به سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه که از سوی بیمه مرکزی تائید و اطلاع رسانی شده به عنوان معیار اصلی انتخاب بیمه‌گر خود توجه کرده و در عین حال از توجه به سابقه فعالیت و گستره خدمات هر شرکت بیمه و نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت در شرکت های بیمه غفلت نکنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  70  =  75