الکترونیکی شدن بایگانی پرونده های صدور و پرداخت خسارت مالی وبدنه بیمه های خودرو

در راستای مسئولیت اجتماعی بیمه دی در زمینه حفاظت از محیط زیست، کمیته توسعه و بهبود خودرو با ارسال بخشنامه ای به تمام واحدهای صدور، اقدام به حذف کاغذ و الکترونیکی کردن بایگانی پرونده های صدور بیمه نامه شخص ثالث و پرداخت خسارت مالی و بدنه نمود.

الکترونیکی شدن بایگانی پرونده های صدور و پرداخت خسارت مالی وبدنه بیمه های خودرو

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ کمیته توسعه و بهبود خودرو شرکت بیمه دی در راستای حمایت از محیط زیست و حذف کاغذ، اقدام به الکترونیکی کردن بایگانی پرونده های صدور بیمه نامه شخص ثالث و پرداخت خسارت مالی و بدنه نمود که این امر کاهش هزینه های صدور را نیز به همراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه از هر درخت به طور متوسط ۸۳۳۳ برگه کاغذ A4 تهیه می شود، الکترونیکی شدن این بایگانی ها امکان صرفه جویی در مصرف سالانه یک میلیون و صدهزار برگ A4 و حفظ حدودا ۱۳۱ درخت خواهد بود.

بیمه دی به عنوان اولین شرکت بیمه سبز ایران و دارنده گواهینامه بین المللی حمایت از محیط زیست است و همواره در تلاش است فرآیندهای خود را در این راستا گسترش دهد.

خبر پیشنهادی
بازیگران اتکائی کشور وضعیت اتکائی صنعت بیمه را تشریح کردند؛

اتکاء به انشالله!!


این مطلب را به اشتراک بگذارید