تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد + اعضاء کارگروه

تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد کلید خورد.

به گزارش ریسک نیوز، ظاهرا در پی اقدامات وزارت اقتصاد در راستای پیاده سازی بانکداری دیجیتال و استخراج سند دیجیتال بانکی و بیمه ای  ، تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.

آنچنان که از اخبار بر می آید، جهت تدوین سند تحول دیجیتال بیمه کارگروهی در وزارت اقتصاد تشکیل شده که اعضا این کارگروه را ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه دانا ، احمدرضا ضرابیه مدیر عامل بیمه سامان ، کامبیز پیکارجو مدیر عامل بیمه آرمان ، مسعود حجاریان مدیر عامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه ، فتاحیانی مدیر فناوری اطلاعات بیمه ایران ، میرزازاده مدیر فناوری اطلاعات  بیمه ملت ، روحانی صاحبنظر حوزه آی تی و استاد دانشگاه تهران ،فلاح عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و مراد پور مدیر کل امور بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد تشکیل می دهد.

گفتنی است ، تا کنون این کارگروه حدود ده جلسه تشکیل داده و در حال حاضر به مرحله تدوین استراتژی ها رسیده است.

به گزارش ریسک نیوز ، مدتی است که فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد عزم تدوین سند دیجیتالیزه سازی صنعت بانک و بیمه را  کرده و در این راستا اخیرا سند بانکداری دیجیتال را تدوین و ابلاغ کرد.
به نظر می رسد، این فرایند در بیمه نیز آغاز شده و کارگروه مربوطه در حال تدوین سند تحول دیجیتال بیمه  هستند.
ریسک نیوز در گزارشات پیش رو این اقدام را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در همین زمینه خبرهای مرتبط زیر را بخوانید:

تحول یا جنجال دیجیتال!

 

وزارت اقتصاد پا در کفش چه کسانی گذاشته است/ سوت زدن ممنوع

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
بدون نظر
  1. مدیر فناوری اطلاعات می گوید

    اعضای این گروه به شدت ناقص است. لازم است از بیمه مرکزی و پیمانکاران فناوری اطلاعات صنعت بیمه حتما اعضایی به این گروه اضافه شود.

ارسال نظر

2  ×  5  =