قیمت سکه و طلا امروز ۹۸/۰۸/۱6

نائب رئیس اول اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: نبود تغییر در نرخ ارز طی هفته گذشته، سبب ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.

نائب رئیس اول اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه این بازار برای سرمایه گذاری مقطعی مناسب نیست، ادامه داد: برخی افراد خانه و خودرو خود را فروخته و در بازارهای غیر رسمی طلا خرید و فروش می‌کنند که این کار سودآور نبوده و در برخی موارد با زیان نیز همراه است بنابراین مردم فقط برای مصرف خود طلا خریداری کنند.

مسعود یزدانی با اشاره به اینکه قیمت سکه از ابتدای هفته تاکنون، ۱۱ هزارتومان تغییر داشته است، افزود: در ابتدای هفته سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان معامله شد که این رقم در پایان هفته به ۴ میلیون و ۱۱ هزار تومان رسیده است.

وی تمهیدات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را سبب ثبات قیمت‌ها و آرامش بازار دانست و گفت: در طول هفته گذشته انس جهانی نیز ۲۰ دلار کاهش داشته است.

یزدانی افزود: وضعیت عرضه و تقاضا عادی است و هنوز خرید و فروش‌ها افزایش نیافته است.

وی در خصوص قیمت امروز طلا و سکه گفت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۰ هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۸۰ هزارتومان و سکه گرمی نیز ۸۴۰ هزارتومان معامله شده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۸ هزارو ۴۰۰ تومان به فروش رسیده و قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۴۸۸ دلار است.

منبع: مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  36